XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Al 24 uur niks gehoord van een dametje die maar bleef smsen en doen... ( stalker chick ) Blij dat ik er vanaf ben :) ( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo :sad: )

Ik hoop voor je dat het voor langere tijd blijft, maar denk het eerlijk gezegd niet.. :p
Heb ooit een jongen ontmoet tijdens het uitgaan en nummers uitgewisseld ,hij bleef maar bellen,smsen, whatsappen, ook al zei ik dat ik geen tijd had, geen zin erin had etc. bleef hij doorgaan. Werd er knettergek van, uiteindelijk ander nummer gekregen omdat ik een nieuw abbo had, eindelijk er vanaf. :D

Misschien staat ze nu wel voor je deur te wachten:eyebrow:

Dat mag nu werk tot 22:00 en dan direct door naar maassilo, ze mag der staan tot 07:00 uur want rond 08:00 a 10 komk pas thuis :)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 19:54 ----------

know that feel bro.. alleen gelukkig nog niet zo erg
had een meisje gezoend toen ik dronken was, vervolgens paar weken whatsapp berichten van sochtends 8 tot savonds 11 aan een stuk door :P...

Dankzij die meid heb ik dus geen whatsapp meer werd er knetter van...

Oh heerlijke relax avond. Gamba's, stokbroodje, rosetje, 3 films..Heerlijk.

Beetje jammer dat er (behalve de hond) niemand naast zit om mijn rose bij te vullen en mijn voetjes te masseren.. maar ach.. deal with it. ;)

Ik hoop voor je dat het voor langere tijd blijft, maar denk het eerlijk gezegd niet.. :p
Heb ooit een jongen ontmoet tijdens het uitgaan en nummers uitgewisseld ,hij bleef maar bellen,smsen, whatsappen, ook al zei ik dat ik geen tijd had, geen zin erin had etc. bleef hij doorgaan. Werd er knettergek van, uiteindelijk ander nummer gekregen omdat ik een nieuw abbo had, eindelijk er vanaf. :D
en ik maar wachten op een reactie :(

vnv alcoholvrij, morgenvroeg trainen op papendal, yeahbuddy

ik kan een chick nken maarja is echt een 4/10

zou een ego deuk zijn

Oh heerlijke relax avond. Gamba's, stokbroodje, rosetje, 3 films..Heerlijk.

Beetje jammer dat er (behalve de hond) niemand naast zit om mijn rose bij te vullen en mijn voetjes te masseren.. maar ach.. deal with it. ;)

Ik wil niet veel zeggen, maar met zo'n hond heb je toch helemaal geen vent naast je nodig op de bank!

Al 24 uur niks gehoord van een dametje die maar bleef smsen en doen... ( stalker chick ) Blij dat ik er vanaf ben :) ( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo :sad: )

Passief aandacht trekken heet dat bro, niks van zich laten horen in de hoop dat jij je meldt.
Nog 1-2 dagen en de shitstorm begint weer van voren af aan, mark my words.:)

Passief aandacht trekken heet dat bro, niks van zich laten horen in de hoop dat jij je meldt.
Nog 1-2 dagen en de shitstorm begint weer van voren af aan, mark my words.:)
Mmm kank jouw niet even inhuren marcel? Als jij nou even voor mijn deur de wacht houd weet ik zeker dat ze niet durft te komen of lang voor mijn deur gaat staan :)

Srs hoop echt dat die meid bijdraait want dit is echt borderline-gedrag... creeps me out...

Mmm kank jouw niet even inhuren marcel? Als jij nou even voor mijn deur de wacht houd weet ik zeker dat ze niet durft te komen of lang voor mijn deur gaat staan :)

Srs hoop echt dat die meid bijdraait want dit is echt borderline-gedrag... creeps me out...

:roflol: en bedankt he?

hahaha je kiest ze zelf uit man!:p

Ja ik had ook echt zoiets, gewoon echt tijdje lang whatsappen, ineens niet meer praten ( ik ook niet ) en dan komt ze een week later ineens weer, praten we paar dagen en dan weer een week niet, geen idee wat er met die mensen is

Ja deze meid is denk ik niet zo slim... kzal eigenlijk een walkman op der oren moeten zetten voordat ze gaat slapen ofzo met : het gaat niks worden... het gaat niks worden... het gaat niks worden.....

hahaha nee doe maar niet, straks denkt ze nog dat je dat speciaal voor haar hebt gedaan en speciaal voor haar een walkman hebt ingesproken :eek!:

hahaha nee doe maar niet, straks denkt ze nog dat je dat speciaal voor haar hebt gedaan en speciaal voor haar een walkman hebt ingesproken :eek!:
Mmm true that... suggesties?

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 20:58 ----------

Ik kan een 6/10 nken maar ben te lui om daar te gaan slapen.
Is 20 min met de trein, true story.
Niet doen dan eindig je mety een chick die 4 uur voor je deur gaat wachten ;)

Terug
Naar boven