AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mmm true that... suggesties?
hmm, not really? :o, ken haar niet dus weet niet hoe ze is. Maar ze is dus een type dat lang door blijft gaan, zou haar gewoon negeren, moet het ooit wel over gaan & zou de hint in principe duidelijk moeten zijn lijkt me. Tenzij ze denkt dat je hard to get aan het spelen bent, dat zou het nog erger maken :o.. haha ik heb alleen k*tadvies sorry :(

hmm, not really? :o, ken haar niet dus weet niet hoe ze is. Maar ze is dus een type dat lang door blijft gaan, zou haar gewoon negeren, moet het ooit wel over gaan & zou de hint in principe duidelijk moeten zijn lijkt me. Tenzij ze denkt dat je hard to get aan het spelen bent, dat zou het nog erger maken :o.. haha ik heb alleen k*tadvies sorry :(
En bedankt he... thats whats she said...

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 21:13 ----------

Kan best handig zijn zo'n vrouwlijke post aannemer voor de deur, vooral als je in een flat woont.
Isso maar heb goede afspraken gemaakt met me buren enz ze nemen altijd alles voor me aan :)

Beloon je ze daarna met voedsel? :)
Nopez al het eten is voor mij !:D, ik voorzorg wel de beveiliging in me flatje ;) als er moeilijkheden zijn komen ze altijd naar me toe :P zoals marrokaantjes in de flat enz en zelfs al een x mee buurvrouw "gered" ik had nachtdienst zag dat haar deur openstond wat raar is om 11uur snachts dus aankloppen bellen alles op een gegeven moment maar naar binnen gelopen lag ze K.O had een hypo gehad ofzo op de grond ambulance gebeld en shit ( en telaat op werk:rolleyes: ) achja ben de jongste in de flat (22) daarna stijgt de leeftijd naar 56 :roflol:
Wat ben ik eigenlijk een brave knul :)

IK ben juist net van me 'vaste' neukertje af..bish laat ook niks van zich horen en ik ga er zeker niet achteraan lopen.

Prima haha, next:D:o

IK ben juist net van me 'vaste' neukertje af..bish laat ook niks van zich horen en ik ga er zeker niet achteraan lopen.

Prima haha, next:D:o

misschien is ze toe aan een nieuwe? mijne begint ook saai te worden tbh, zullen we anders ruilen van neukerttje? (srs) we vallen beide toch op dezelfde soort chicks;)

Ik ben sinds gister een relatie begonnen met mijn neukertje.....

<----- beta

misschien is ze toe aan een nieuwe? mijne begint ook saai te worden tbh, zullen we anders ruilen van neukerttje? (srs) we vallen beide toch op dezelfde soort chicks;)

Ik spreek die bish nu al 3 weken niet meer, besteed er ook geen moeite en aandacht meer aan:)

ze mag blij zijn dat een bber met dr naar bed gaat

maak je niet druk man, je schoenen waren echt nice srs, heb die zelf ook int zwart

Ik ben echt een wijf, heb 8 paar schoenen :p

2 boss, 2 van bommels, een gucci en wat crap zooi

Asot 550 :d

Nopez al het eten is voor mij !:D, ik voorzorg wel de beveiliging in me flatje ;) als er moeilijkheden zijn komen ze altijd naar me toe :P zoals marrokaantjes in de flat enz en zelfs al een x mee buurvrouw &quot;gered&quot; ik had nachtdienst zag dat haar deur openstond wat raar is om 11uur snachts dus aankloppen bellen alles op een gegeven moment maar naar binnen gelopen lag ze K.O had een hypo gehad ofzo op de grond ambulance gebeld en shit ( en telaat op werk:rolleyes: ) achja ben de jongste in de flat (22) daarna stijgt de leeftijd naar 56 :roflol:
Wat ben ik eigenlijk een brave knul :)

Een brave knul is dan ook vaak de lul. ;)

Is hier iemand ingechecked in de gym die badaltjawdjarie heet ,je zou het maar moeten spellen door de telefoon :p

heerlijke training gehad op papendal :D

Terug
Naar boven