XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

woohoo vandaag betaald geworden om beetje te reizen zitten praten cider drinken terwijl ik high was :D, en ook nog 8 flesjes cider mee van werk :D
mclovingit.

Ok, geef je gegevens en dan zet ik voor je in. 5 euro zei je ?

Ik weet het al haha, bij unibet moet je eerst geld op je account zetten voordat je uberhaupt kan bevestigen. Bij toto was dat volgens mij niet, dan koos je iets en dan werd je door gelinkt om geld te plaatsen.

Domme fout :o

Ga nog steeds stuk om deze opmerking naar mij :roflol:

nee jij bent gewoon een onnozel, ontwetend, simpel, achterlijk debiel.
Verschil tussen jou en mij is dat ik kennis van zaken hebt en jij DENKT dat je wat weet.
Bijvoorbeeld dat je deadlift met straps en het volle gewicht op de straps laat hangen.
Ja niet gek dat de straps knappen.
mong**l dat je bent.

BBosman je word gewoon geownd. Face it.

:trollface:

^lolwat

:sad:

arme ik word geowned door een gezichtsloos typ die alleen maar artikeltjes loopt te quoten en niks praktisch in brengt

I doubt i actually give a ****
:trollface:

Iets meer dan 500gram kibbelingen meegekregen bij de visboer :)

Ik zag net een personal trainer die een paar oude vrouwen een hele vage buik liet doen terwijl ze in het gras lagen. :roflol:

Damn :) vandaag weer 11 uur gewerkt :) Totaal gesloopt... maar helemaal waard :P weer geld verdiend :P

ik kwam erachter waar je je karma kon zien, heb net een kwartiertje mn karma berichtjes doorgelezen, feelsgoodman.jpg

had ook bulk kunnen zijn :)

DBB = mad????????????

4j95ps.png

Op wat speel je Hoody? Wss al 2394893284 keer gevraagd welke pokerclient je gebruikt maar goed.

lol ouderavond getrolld samen met mijn vader

pokerstars

Terug
Naar boven