- Waardering
- 12.551
Ik heb een quote speciaal voor jou in me onderschrift gezet![]()
Nice!True story too!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een quote speciaal voor jou in me onderschrift gezet![]()

Jij bent de gene die het hem afraad en dat ipv dat maar beter eten kan gaan kopen.Wederom verwar je obsessie met dedicatie. Plezier en BB is prima te combineren, jij zegt dus dat als je plezier wilt hebben je niet een goed voedingsschema/trainingsschema kan aanhouden?
haha epic ook dat je met die stats en jou instelling binnenkort aan de AAS gaat hahahahahahaha.
edit: ik ga nog steeds regelmatig uit als ik wil en heb genoeg vrienden en connecties en coïtus is al helemaal geen probleem.
als je er alleen goed wilt uitzien moet je maar naar fitnessforum gaan.

ik ben trouwens niet naturel fags, zit al jaartje aan de roids, zijn jullie nu mad op me?

Nee binnenkort weer haha
Heb sowieso moeite met komen,duurt soms echt langJe krijgt hem wel omhoog, maar het moment sûpreme gaat er niet van komen denk ik. Alleen maar positief toch?
dam bro hahahaNee binnenkort weer haha
Heb sowieso moeite met komen,duurt soms echt lang
Lol het is gelukt,heb meisje laten klaarkomen maar was ook niet zo moeilijk haha. wou weer foto maken maar
dat zag ze helaas.

hoe blij je kan worden door zoiets
owja en nachtdienst voorbij ben slapen 
Waarom krijg ik bij unibet steeds ´te hoge inzet´, graag snel reageren aub.
Snap er geen fl**ker van :S
is een beetje irri had ik eerst ook last van, had nog een stukje van internet bewaard met uitleg daarover, staat in spoilerWaarom krijg ik bij unibet steeds ´te hoge inzet´, graag snel reageren aub.
Snap er geen fl**ker van :S