AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zeg ik dat dat raar was dan beste jongen, mijn passie op dit moment is echt mijn vaardigheden met chicks te verbeteren. in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken ga ik ook niet uit voor plezier of om te dansen maar puur om beter te worden in het versieren van vrouwen:)
Maar ik neem toch wel aan dat je plezier haalt uit het versieren en scoren en gewoon het hele gebeuren als je uit bent?

sorry maar je bent echt zwaar kansloos als je alleen voor de chicks gaat

+1 ik ga altijd om te trollen met me vrienden.

Dit :) ga uit voor the fun als mooie dames tegekom is het wel mooi meegenomen.

OT : me ouders hebben gewoin BB bewust gekookt voor me nachtdienst :D ( woon al 4 jaar niet meer thuis en kom af en toe eten vin het echt een tof gebaar, laatste x dat ik eten meekreeg was naar de basisschool wat heerlijk nostalgisch :) )

+1

dit resulteert wel in 0 chicks

:fa:
ik regel vaak meisjes gewoon buiten het uitgaan. In de stad zijn meisjes vaak fysiek geïntimideerd. Kreeg laatst weer de opmerkingen "eng breed" en "vies"

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 20:48 ----------

Dit :) ga uit voor the fun als mooie dames tegekom is het wel mooi meegenomen.

OT : me ouders hebben gewoin BB bewust gekookt voor me nachtdienst :D ( woon al 4 jaar niet meer thuis en kom af en toe eten vin het echt een tof gebaar, laatste x dat ik eten meekreeg was naar de basisschool wat heerlijk nostalgisch :) )
+++ afgelopen zaterdag nog een meisje gezoend na de hele avond getrollt te hebben.

haha komt zo een meisje langs maar heb vandaag al 2x hardcore gefapt, kijken of ik em omhoog krijg hahaaahahaha

Je krijgt hem wel omhoog, maar het moment sûpreme gaat er niet van komen denk ik. Alleen maar positief toch?

Morgen maakt mijn dag nu al goed!:heart:

Lol @ mijn bioboek..
De 'sleutel' voor een goede voeding zouden deze verhouding in kh/ew/vet moeten zijn: 55-60, 10/30-35 en staat verder nog wel meer onzin in..
hoe moet ik dit nou serieus leren :roflol:

Terug
Naar boven