Fritzz
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kijk zulke filmpjes niet eens meer, mensen die denken dat ze grappig zijn![]()
Woop woop krijg kogelwerend vest voor gratiez van me werk![]()
ik kijk zulke filmpjes niet eens meer, mensen die denken dat ze grappig zijn![]()
scheelt weer 360 eutjes! Khad er wel 1 maar dat was alleen kogelwerend en dat was met die platen krijg ik zware last van me onderrug, nu heb ik licht kevlar/teflon en deze zie je ook bijna niet onder je kleren 
tot max 9mm bestendig ? zijn denk ik dezelfde vesten als wij hebbenMorgen portieren net kogelwerend / steekwerend opgehaaldscheelt weer 360 eutjes! Khad er wel 1 maar dat was alleen kogelwerend en dat was met die platen krijg ik zware last van me onderrug, nu heb ik licht kevlar/teflon en deze zie je ook bijna niet onder je kleren
![]()
Dus als iemand met een .45 schiet kan je het vergeten?tot max 9mm bestendig ? zijn denk ik dezelfde vesten als wij hebben
Dus als iemand met een .45 schiet kan je het vergeten?
Wat komt het meeste voor op straat? .22, 9mm, .45 ... heb me dat altijd afgevraagd

Nog een vraagja zijn vesten van niks, mja met mijn spieromvang doet het me toch niks
wij schieten zelf in ieder geval met 9mm

Nog een vraag
Die combo's zijn die bewapend fzo? Want een 9mm schiet toch los door een gewone autodeur??
Lol, hollywood is messing everybody upja gaatie wel doorheen, ligt ook aan afstand. onze auto's zit echter meer bescherming in

Lol, hollywood is messing everybody up
Dus eigenlijk is de politie niet zo goed beschermd?

nee joh, maar ik werk in limburg noord, het meeste wat daar gebeurd is een aanrijding met een tractor he![]()