XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Rondea, zitten niet de meeste XTC labs beneden de rivieren tegenwoordig? En inderdaad, een groot aantal kalibers schieten dwars door autodeuren e.d. heen. Een .22 niet, maar ik gok zo vanaf een 38 wel. Als je daar mee beschoten wordt, plaats dan in elk geval zo veel mogelijk tussen jou en die kogels :P

Rondea, heeft de pliessie hier in NL eigenlijk pantser in de deuren zitten? Het glas is niet kogelwerend voor zover ik weet hier. Dat zou de auto gelijk onbetaalbaar maken volgens mij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo slecht gemaakt maar vond m wel grappig :D

Weegschaal gaf net 86.2kg aan na toiletbezoek in alleen boxer. Me happy :)

LoL! @ Waterpoloer :).

Gisteren wilde ik graag met maten uitgaan en wat drinken. Uiteindelijk niet gedaan dus voel me nu goed :D. Ik drink nooit zoveel dat ik dronken ben, maar een gemiddelde avond toch wel 10-12 bier en de laatste 2 uur alleen maar water (elke ochtend nagenoeg fris wakker worden :)). Vanavond denk ik wel even de kroeg in.

Beetje offtopic: Door de weeks drink ik bijna nooit (terwijl ik student ben, maar wil tegenwoordig voor cijfers en de gym gaan). Maar het weekend drink ik meestal wel 1x (normaal gesproken vrijdag). Armen train ik ook op vrijdag. Ga nu de armen eens op maandag of dinsdag doen en kijken of ik beter gain (heb het idee dat armen toch steeds een beetje achter lopen). Het gaat mij meer om de spieropbouw dan de kcal. Wat denken jullie hiervan? Heb er gisteren weer veel over gelezen, dus weet dat veel van jullie tegen alcohol zijn en een enkeling het niet zoveel uitmaakt.

Iedereen van mn vriendegroep weekend tickets voor tomorrowland + camping :D awwwww yeah

haha vooral deze:

34hxwde.jpg

:roflol:

Iedereen van mn vriendegroep weekend tickets voor tomorrowland + camping :D awwwww yeah

Sla chestbrah op zijn bek voor me, thanks.

Werd zojuist (weliswaar gekscherend) door een vriend "Arnold" genoemd, made me feel good! :D

Pakketje van Ronnie Coleman binnen :D

ging net de stad in met me moeder (srs) en zij moest naar de rituals, kreeg daar een soort scrub voor me handen, werd eventjes gemasseerd door een best knappe medewerkster en nu heb ik babyhandjes :o

vanavond onbeperkt spareribs eten :D

Terug
Naar boven