Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

aan bavaria 0.0 lemon, wel 90 cals in 1 blikje en dan zeggen ze dat het low cal is:o

???

Klik 'm aan en zie ik weer die irritante tweeling..:(

:roflol: die zijn baas man

die zijn zwaar irritant ja

Ot: net een shitload aan kip op :)

hvujshghsfasdfksjdfajdfkjasjdfajfkasjfasjdfjasjdfasjfklasdfjasklfjaskjf IM A SCATMANN

True that.
Hoe gaat cutten WP?
Ik begin maandag.:(

cut motivatie een beetje kwijt moet ik zeggen, maarja over 1/2 weken weer strict voor de komende 6 maanden:p;) dit is even een break van een week, moet kunnen, wat hoger in kcals en breek meteen pr's

na opwarmen van de week

5x140 incline bp
en set daarna 3x140:D

schreeuwde wel de hele gym bij elkaar en iedereen kijken, maar het lukte gvd wel :D

cut motivatie een beetje kwijt moet ik zeggen, maarja over 1/2 weken weer strict voor de komende 6 maanden:p;) dit is even een break van een week, moet kunnen, wat hoger in kcals en breek meteen pr's

na opwarmen van de week

5x140 incline bp
en set daarna 3x140:D

schreeuwde wel de hele gym bij elkaar en iedereen kijken, maar het lukte gvd wel :D

Oh lawd als jij al de motivatie kwijtraakt in je cut hoe moet ik dat dan gaan doen?:(

Good job son I'm proud!:D

Oh lawd als jij al de motivatie kwijtraakt in je cut hoe moet ik dat dan gaan doen?:(

Good job son I'm proud!:D

haha, vooral niet te gek gaan doen met voeding. Ik ging te laag in kh en dan gaat het fout. Gewoon iets lager in kcal en kh en misschien cycle wat je zelf chill vindt. Maar tè laag is echt niet goed:p:o
dan komt het helemaal goed mien jong:D

Rofl, ging vandaag ff naar de c1000, komt er een buffe pool binnenlopen die ff 40l kwark koopt :roflol:

haha, vooral niet te gek gaan doen met voeding. Ik ging te laag in kh en dan gaat het fout. Gewoon iets lager in kcal en kh en misschien cycle wat je zelf chill vindt. Maar tè laag is echt niet goed:p:o
dan komt het helemaal goed mien jong:D

Wat is jouw EKV voor je cutschema?

Dat is toch eiwit/koolhydraat/vet? Bij mij is dat 25/45/30 is dat goed voor bulk? En ik krijg 230 gram eiwit binnen, is dat genoeg?

Dat is toch eiwit/koolhydraat/vet? Bij mij is dat 25/45/30 is dat goed voor bulk? En ik krijg 230 gram eiwit binnen, is dat genoeg?

Het is een richtlijn, bij mij werken die standaard richtlijnen niet want die zijn 9 vd 10 keer bedoeld voor ecto's die moeilijk aankomen. ik bulk tussen de 150/200 kh hoger ga ik echt niet

230 is meer dan voldoende, 300 is wel erg veel maar heb liever meer eiwitten dan meer kh

Terug
Naar boven