- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Ahso , kom je zondag mij samen met marcel aanmoedigen ?
Heb je een wedstrijd?
.Waar is het?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahso , kom je zondag mij samen met marcel aanmoedigen ?
.Ik heb zaterdagnacht feestje,maar als ik niet te laat thuis ben dan kan ik misschien wel!
.
Ik heb zaterdagnacht feestje,maar als ik niet te laat thuis ben dan kan ik misschien wel!.
Haha! Nice, zal zn nagels mooi roze lakken en heb nog wel een stretch jurkje voor 'm.
![]()
Ik heb zaterdagnacht feestje,maar als ik niet te laat thuis ben dan kan ik misschien wel!.
Haha! Nice, zal zn nagels mooi roze lakken en heb nog wel een stretch jurkje voor 'm.
![]()
Haha kan niet sorry!
Heb facebook weer ff gedeactiveerd, ex is stalking me.. Vandaar![]()

Waarom stiekem? Hij kan heel mooi poseren. Borstjes vooruit en lipjes getuit![]()

****ing jellyWaarom stiekem? Hij kan heel mooi poseren. Borstjes vooruit, piemol omhoog en lipjes getuit![]()

Damn jij hebt ****ing rode ogen op je fb profielfoto![]()
Goede detective ben ik he![]()

Damn jij hebt ****ing rode ogen op je fb profielfoto![]()
Haha, ik herkende je door die duckface foto die ergens in een topic stondhaha je bent de eerste die dat zegt, not mirin detective werk want iets van 5 mensen op dbb hebben mijn fb
..Nice toch. Veel plezier alvast!Oh niet zo heel spannend hoor, blijf in NL samen met zoonlief en hond(Valkenburg, appartementje)
Ja, leuk voor kindje, maffe hond kan gewoon lekker mee, veel te doen in de omgeving (ook met slecht weer) voila.
Ik ga ook even speurenDamn jij hebt ****ing rode ogen op je fb profielfoto![]()

Mij heb je zo gevonden hoor