- Waardering
- 1.015
Wat moet je in vredesnaam met de Facebook van al die 19-jarige knulletjes? Ik heb Killy erop, dat is al wel erg genoeg.
Lieg niet, je bent er erg blij mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet je in vredesnaam met de Facebook van al die 19-jarige knulletjes? Ik heb Killy erop, dat is al wel erg genoeg.

(
)Wat moet je in vredesnaam met de Facebook van al die 19-jarige knulletjes? Ik heb Killy erop, dat is al wel erg genoeg.

Als iemand mijn fb weet te vinden is wat mij betreft dbb-detective van het jaar :)
OT : een lekker zacht zonnetje![]()
en een meisje heeft haar E-detective skills gebruikt om mij te achterhalen van een ander feest
tihi feels guud.Als iemand mijn fb weet te vinden is wat mij betreft dbb-detective van het jaar
OT : een lekker zacht zonnetje![]()
Edit: ,
leuk geprobeerd brah maar ik heb geen facebook maar karma for trying![]()

Oh lekker! Hoe oud is hij nu dan?Ja, leuk voor kindje, maffe hond kan gewoon lekker mee, veel te doen in de omgeving (ook met slecht weer) voila.
Volgend jaar een weekje Ibiza voor mama en nog een weekje weg met zoonlief naar ??Een warm land. Maar dan is hij wat ouder..Dus wat beter te doen.