Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Pm je facebook dan add ik je

Iemand enig idee waar je de nummers die gespeeld zijn tijdens de avondploeg op slam fm kan terug zien?

Laatst was Ferry Corsten er met een goed nummer maar geen idee wat het was. :p

Net me BCAA's ontvangen :)

Eerst onweer van het jaar:D

Maandag door m'n rug gegaan, gisteren de hele dag heatpads, vandaag bijna de pijn weg...dat wordt weer deadliften straks. :roflol:

gewoonlekkel knallen. hopen dat je er (niet) weer doorheen gaat, zodat je lekker lang thuis zit.

okay thanks, weet je toevallig een antwoord op die vraag die ik er ook bij stelde?

Je bedoelt of je activiteitsfactor klopt of niet? Of dat stuk over teveel verbrandde calorieen er weer bij eten?

Teveel verbrandde calorieen is een relatief begrip. Zoals IK het begrijp hebben ze het over die verbrandde calorieen die je totale calorietekort TE groot maken (dus meer dan -30% van je TDEE). Dus als je een TDEE hebt van 2500 calorieen, zou je minimaal 1750 calorieen moeten eten. Als je ook nog eens 500 calorieen verbrandt op de cardio dan mag je die hele 500 calorieen er dus bij eten. Als je echter 2000 calorieen eet, zou je maar 250 calorieen erbij hoeven te eten omdat je nog binnen die max zit.

Ik kan je echter niet aanraden om de extremen op te zoeken. Dat is mij nog nooit goed bekomen (en nu nog steeds niet trouwens). Een beperkte cut is denk ik, op de langere termijn, beter te doen dan een extreme cut.

Als ik het mis heb, hoop ik dat men me corrigeert :)

Je bedoelt of je activiteitsfactor klopt of niet? Of dat stuk over teveel verbrandde calorieen er weer bij eten?

Teveel verbrandde calorieen is een relatief begrip. Zoals IK het begrijp hebben ze het over die verbrandde calorieen die je totale calorietekort TE groot maken (dus meer dan -30% van je TDEE). Dus als je een TDEE hebt van 2500 calorieen, zou je minimaal 1750 calorieen moeten eten. Als je ook nog eens 500 calorieen verbrandt op de cardio dan mag je die hele 500 calorieen er dus bij eten. Als je echter 2000 calorieen eet, zou je maar 250 calorieen erbij hoeven te eten omdat je nog binnen die max zit.

Ik kan je echter niet aanraden om de extremen op te zoeken. Dat is mij nog nooit goed bekomen (en nu nog steeds niet trouwens). Een beperkte cut is denk ik, op de langere termijn, beter te doen dan een extreme cut.

Als ik het mis heb, hoop ik dat men me corrigeert :)

Okay, iig thanks voor dit antwoord.. nu begin ik het verhaal van Centaur ook te snappen. :D Moet eerst ff wat karma verdelen haha

Terug
Naar boven