- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jezus man 55mb
weet nog toen ik voor het eerst internet had kon ik maximaal 100kb/s downloaden en dat was voor die tijd verschrikkelijk snel. Daarin tegen was de upload snelheid 10kb/s. Destijds bestonden er ook nog eens geen multi-peer download programma's (of waren niet echt hot). Dus zelfs die 100kb/s haalde je vaak bij verre niet. Dat waren nog de tijden dat je iemand liever 10 gulden gaf voor een gebrande cd omdat het je tijd niet waard was om het te gaan downloaden![]()
Ken je ook nog die Twilight cd's met games enzo erop? goede tijden

Vandaag op Leiden Centraal zat iemand op de grond verkleed als plant tegen een lantaarnpaal aan en hele gekke bewegingen te maken.
Moest ff nadenken of dit wel real life was
ja vooral de crazy bytes waren destijds echt hot. Zo waren er nog talloze andere. De nederlander zie ze verkochte heeft bijna 4 miljoen gulden mee verdient. Was vrij recent nog aangeklaagd. Zou je nu echt niet kunnen begrijpen meer dat iemand met cd's branden zo veel geld heeft kunnen verdienen.
Ik zat toen in groep 7 ofzo en pa van maat uit me klas had eens in de zoveel tijd nieuwe twilight cd, epic games toen.
Bus van 16:25 oid?
bij de bussen aan centrum kant
Ik liep in een wit shirt en ben ****ing buff u mad?
jij was die plant zeker

I wish , 600kb

Oeps, moet kb zijnjij was die plant zeker
---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 19:49 ----------
I wish , 600kb![]()

mun zusje die meer squatte dan 90% van DBB op haar 1e training

nee nie gefilmd, wilde ik wel doen maar vergetenZe heeft dan ook paardebenen
---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 21:20 ----------
btw, filmpje van haar squat?
ze squatte 5*40kg atg , 14 jaar