- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
im gangsta aight?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
haha nice, ik deed altijd gemilimeterd haar met een zwart pak en zwarte zonnebril, net P. Diddy
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
im gangsta aight?
haha nice, ik deed altijd gemilimeterd haar met een zwart pak en zwarte zonnebril, net P. Diddy
ik spreek ook frans maar vermijd frankrijkOT: Ohh londen is helemaal vet! en idd jammer ik hou ook niet van fransen maarja! ik spreek al beetje frans dus moet goed komen.
Voe lay voe koe sjay aah vek mwah ? Seh swaar?

tsja kom er weleens doorheen als we weekje spanje doen 
Zwart pak? Krijg je dat later in het spel? Ik zie alleen maar tanktops en capouchon vesten![]()
http://www.dealextreme.com/p/ir-infrared-magnetic-therapy-self-heating-knee-pad-pair-54324
Zijn er voor vrijwel elke lichaamsdeel.
Dankje. Ik heb altijd krakende en geïrriteerde schouders, geen blessure maar toch. Werkt dit hier voor ook denk je?
Dit is serieus de eerste keer dat je SA speelt? Later krijg je een tuxedo, mooie zilveren horloge, kettingen en lakschoenen...
Good ol' times!
Dit is veel leuker, ik heb 0% vet en 60% buffed lol.echt niet goed dit, ontmoette vorig jaar een braziliaanse chick op een feestje van vrienden, mee geweest en vandaag accepteert ze me uit het niets, kijk alleen al naar vriendinnen van haar en dit is pas het begin
echt, wat doe ik nog in NL
echt niet goed dit, ontmoette vorig jaar een braziliaanse chick op een feestje van vrienden, mee geweest en vandaag accepteert ze me uit het niets, kijk alleen al naar vriendinnen van haar en dit is pas het begin
echt niet goed dit, ontmoette vorig jaar een braziliaanse chick op een feestje van vrienden, mee geweest en vandaag accepteert ze me uit het niets, kijk alleen al naar vriendinnen van haar en dit is pas het begin
tfoe khad altijd automatische incasso, wat game je ?hey ik ga weer xbl gold kope, heeft iemand een goedkope link voor 3-4 maanden![]()