- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tfoe khad altijd automatische incasso, wat game je ?
kd gaat wel zwaar achteruit 
ik ga nu gears 3 doen, miss straks wat mw3kd gaat wel zwaar achteruit
![]()
ah ik was altijd halo 3 fanik ga nu gears 3 doen, miss straks wat mw3kd gaat wel zwaar achteruit
![]()

holy fuk? zeker wel veel campen/kd h**ren?
had eerst 2,3 ofso maar mw3 begon snel te vervelen zit nu eigenlijk alleen nog maar wat te snipen
Nee ik ben/was echt ziek goed in cod(niet dat het moeilijk is ;p)
ben wel blij dat ik nu niet meer zo nolife benlol is idd niet al te moeilijk nee, als je maar gewoon veel speelt, stond nog flink hoog in eu ladder met mw2 gbben wel blij dat ik nu niet meer zo nolife ben
ik was zwaar no life van 15-17 op gears 1, te erg. leven bestond uit gamen, gamen en op school tactieken verzinnen srs
)herken het wel lol ik ook hetzelfde voor cod eerst, anders is een keer een potje cod of gears doen? (als ik nog xbl heb)

wil nu wel mw3 doen, moet vet veel downloaden voor gears om die andere playlists te spelen![]()
Zou ik niet durven zeggen, tegen spierpijn en blessures zeker wel.Dankje. Ik heb altijd krakende en geïrriteerde schouders, geen blessure maar toch. Werkt dit hier voor ook denk je?
Uiteraard.
Ik zou maar eens naar de dokter gaan als je er groen begint uit te zien.M'n pa kwam net naar me toe: net was de hulk, hoe heet hij ook alweer, Lou Ferrigno nog op TV. Ik: oh in die laffe serie?. Hij: ja en je begint al aardig op hem te lijken.
![]()
hmmm ben eigenlijk met school bezig, en dalijk eten, zou wel epic zijn potje dbb mw3
Ik heb mw2 en blackops en suck op beide. M'n kd is telkens 0.75 ofzo maar ik lagg dan ook wel.

kheb maar 600 ofzojezus man 55mb
weet nog toen ik voor het eerst internet had kon ik maximaal 100kb/s downloaden en dat was voor die tijd verschrikkelijk snel. Daarin tegen was de upload snelheid 10kb/s. Destijds bestonden er ook nog eens geen multi-peer download programma's (of waren niet echt hot). Dus zelfs die 100kb/s haalde je vaak bij verre niet. Dat waren nog de tijden dat je iemand liever 10 gulden gaf voor een gebrande cd omdat het je tijd niet waard was om het te gaan downloaden![]()