Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Net zalige training gehad, begon al down te worden 60 uur na de laatste training![]()
Ik zit over de 600 uur..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zalige training gehad, begon al down te worden 60 uur na de laatste training![]()

Spieren te snel gegroeit voor mn pezen ofzo zoiets, iig alle pezen zijn te kort.
Echt ziek ben ik ervan.
**** gast, ik heb niks met me pezen maar heb nu inmiddels al 2-3 maanden niet 100% kunnen trainen, zwaar k*t
Wat heb je?
Het begon bij mij met in mn linker schouder een pees, maar heb gwn doorgetraint traps enzo maar geen delts/voorkant schouder, voor de rest gwn borst rug alles en toen na 2-3 maanden zat het ineens overal, omdat mn hele lichaam het vasthield en niet meer aan kon zegmaar.. Ik heb ook hiervoor heel lang niet 100% getraint.
' armpje wezen drukken met een vriend in een niet heldere bui, was op een vrijdag en weet nog goed dat ik zondagavond echt een pijnlijke steek had, maandag niks en wezen trainen (borst/tri) en tijdens de flys schoot het er weer keihard in. Heb toen 14 dagen geen UB getraind en trainde daarna gewoon rustig door, was niet slapper maar heb sindsdien geen triceps oefeningen gedaan zoals skullcrusher en tricep extension. Beviel me eigenlijk wel want ik boekte progressie en had nergens last van. Tot vorige week maandag bij tricep pushdown dat het er meteen inschoot, ben ook gelijk gestopt, huisarts geweest en vandaag dus naar het ziekenhuis gegaan voor foto's, krijg woensdag de uitslagzuur man
heb eigenlijk al heeeel lang last van me schouders, doe ook af en toe van die rotator cuff exercises ervoor. me knieën kraken tijdens squat en legpress en heb 2-3 maanden geleden 'voor de grap' armpje wezen drukken met een vriend in een niet heldere bui, was op een vrijdag en weet nog goed dat ik zondagavond echt een pijnlijke steek had, maandag niks en wezen trainen (borst/tri) en tijdens de flys schoot het er weer keihard in. Heb toen 14 dagen geen UB getraind en trainde daarna gewoon rustig door, was niet slapper maar heb sindsdien geen triceps oefeningen gedaan zoals skullcrusher en tricep extension. Beviel me eigenlijk wel want ik boekte progressie en had nergens last van. Tot vorige week maandag bij tricep pushdown dat het er meteen inschoot, ben ook gelijk gestopt, huisarts geweest en vandaag dus naar het ziekenhuis gegaan voor foto's, krijg woensdag de uitslag
zwaaaar vervelend aangezien wij als BB'ers, misschien de een wat fanatieker dan de ander, al na 1 week niet trainen jezelf ziet leeglopen. motivatie is ook weg want normaal kon ik na werk/school lekker trainen en nu zit ik maar gewoon thuis of bij vrienden
zuur man
heb eigenlijk al heeeel lang last van me schouders, doe ook af en toe van die rotator cuff exercises ervoor. me knieën kraken tijdens squat en legpress en heb 2-3 maanden geleden 'voor de grap' armpje wezen drukken met een vriend in een niet heldere bui, was op een vrijdag en weet nog goed dat ik zondagavond echt een pijnlijke steek had, maandag niks en wezen trainen (borst/tri) en tijdens de flys schoot het er weer keihard in. Heb toen 14 dagen geen UB getraind en trainde daarna gewoon rustig door, was niet slapper maar heb sindsdien geen triceps oefeningen gedaan zoals skullcrusher en tricep extension. Beviel me eigenlijk wel want ik boekte progressie en had nergens last van. Tot vorige week maandag bij tricep pushdown dat het er meteen inschoot, ben ook gelijk gestopt, huisarts geweest en vandaag dus naar het ziekenhuis gegaan voor foto's, krijg woensdag de uitslag
zwaaaar vervelend aangezien wij als BB'ers, misschien de een wat fanatieker dan de ander, al na 1 week niet trainen jezelf ziet leeglopen. motivatie is ook weg want normaal kon ik na werk/school lekker trainen en nu zit ik maar gewoon thuis of bij vrienden
Wat heb je?
Het begon bij mij met in mn linker schouder een pees, maar heb gwn doorgetraint traps enzo maar geen delts/voorkant schouder, voor de rest gwn borst rug alles en toen na 2-3 maanden zat het ineens overal, omdat mn hele lichaam het vasthield en niet meer aan kon zegmaar.. Ik heb ook hiervoor heel lang niet 100% getraint.
Wat voel je dan precies, ik kan het me moeilijk voorstellen. En wat is de oorzaak precies, kan je zoiets voorkomen?
Ja als je niet genoeg rek en strekt. Dus pezen oprekken. Ik voelde het eerst tijdens MP enzo met delts gewoon een soort burn op een punt, nu zit het overal ook alsk niks doe. Borst rug onderrug triceps biceps polsen benen alles behalve buik

Hoe doe je dat, want ik doe ook gewoon mijn oefeningen meer niet. En je voelt nu overal pijn, sucks man![]()