Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heb ik ook toevallig een deel van gezien, jammer dat het alleen maar over tattoos gaat :p Wel raar volkje die russen.

Afgelopen week bijna 100 dollar per dag verdient met poker, zit te denken om er toch wat serieuzer mee aan de slag te gaan, zo'n $620 verdient afgelopen 7 dagen. Ben ervan overtuigt dat 1 vs 1 poker het best verdient met geld, omdat het dan niet luck is, maar veelal ook skill en je skills betalen je juist uit.
2qvfwcl.png

Als er geinteresseerde zijn die ook wat willen bijverdienen met poker, wil ik best helpen.

Afgelopen week bijna 100 dollar per dag verdient met poker, zit te denken om er toch wat serieuzer mee aan de slag te gaan, zo'n $620 verdient afgelopen 7 dagen. Ben ervan overtuigt dat 1 vs 1 poker het best verdient met geld, omdat het dan niet luck is, maar veelal ook skill en je skills betalen je juist uit.
2qvfwcl.png

Als er geinteresseerde zijn die ook wat willen bijverdienen met poker, wil ik best helpen.

jelly as phuck

slowchatdate met feedback <3

come at me marcel

kom er nu pas achter dat feedback en typeE niet dezelfde persoon zijn:o

watskeburt met typee/

Ein-de-lijk nieuw haarkleurspul :D
Let the transformation begin.

Zit te denken om een keer 3 maanden totaal te stoppen met BB en op onderhoud te eten, puur om bij te houden hoe snel/langzaam je spiermassa verliest, en dan iedere week foto + stats noteren, vp% etc. Weet alleen niet of het 't waard is, tegenover het spiermassa wat ik dan zal verliezen:p
Totaal onnuttig.

8x 140kg BOR en een 6x 130kg v-bar row! :cool:

Zin in de training van vanmiddag, 250 dl attempt :)

Mijn forumspel loopt al een trein. Bijna iedereen doet goed mee en het is heerlijk om in godmode (moderator) alles te overzien. De intriges, mogelijkheden, valse hints. ****ing lovin it!

Laatst bewerkt:
Dat ik steeds meer definitie zie iedere week. Steeds meer lijntje op m'n buik met name :D

dat me borst volop spierpijn heeft van 8 setjes benchen gister:D

edgar zelf denk, even stone island filmpje plaatsen

Waarom word die Edgar zo gebashed? Gozer heeft toch een goed fysiek!

Terug
Naar boven