Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nou je zou het moeten doen + mijn pezen failen inderdaad, maar ik ken meerdere in de gym die het ook hebben.

Ik heb vooralsnog nog nergens last van gehad sinds ik begon met bb'en behalve een beetje van mijn rug maar dat komt omdat die vaak te hol is... heb er geen zin in :p

Was bij een vriendin blijven slapen, die was al naar school maar ik was nog even aan het uitslapen.

Zat ik s'ochtends op de bank komt er ineens een knakker helemaal boos op me af vanuit de achter deur.
Dus ik dacht wtf??
Loopt hij naar boven en begint hij tegen de moeder van die vriendin te schreeuwen: 'het is nog maar 1 dag uit en je zit nu al met andere mannen te nken?!'

'Nee nico, dat is maarten, een vriend van ******'

Hahahaha, ik schrok me dood :p

Mooi! waar ga je wat studeren dan ?

Rotterdam. Bij RSM, gekoppeld aan de Erasmus Universiteit.

Was bij een vriendin blijven slapen, die was al naar school maar ik was nog even aan het uitslapen.

Zat ik s'ochtends op de bank komt er ineens een knakker helemaal boos op me af vanuit de achter deur.
Dus ik dacht wtf??
Loopt hij naar boven en begint hij tegen de moeder van die vriendin te schreeuwen: 'het is nog maar 1 dag uit en je zit nu al met andere mannen te nken?!'

En jij zat ondertussen al in een keukenkastje verstopt? :trollface:

cd john mayer 1 dag tevroeg thuis gestuurd gekregen via bol du com

Dus ik dacht wtf??

wait whut, dus je hebt haar niet gedoet? :mad:

Vandaag een dagje vrij.
Net becoming number 13 gezien met een bakje rijst en straks rug training. Mijn dag kan niet meer stuk!

Dus ik dacht wtf??

Epic :P

Super ochtend gehad.:)

Zit te denken om een keer 3 maanden totaal te stoppen met BB en op onderhoud te eten, puur om bij te houden hoe snel/langzaam je spiermassa verliest, en dan iedere week foto + stats noteren, vp% etc. Weet alleen niet of het 't waard is, tegenover het spiermassa wat ik dan zal verliezen:p

Zit te denken om een keer 3 maanden totaal te stoppen met BB en op onderhoud te eten, puur om bij te houden hoe snel/langzaam je spiermassa verliest, en dan iedere week foto + stats noteren, vp% etc. Weet alleen niet of het 't waard is, tegenover het spiermassa wat ik dan zal verliezen:p

Ik zeg doen.:p

J/k, waarom zou je dat doen?Stel je bent weer een half jaar bezig om het terug te pakken?

Ik zeg doen.:p

J/k, waarom zou je dat doen?Stel je bent weer een half jaar bezig om het terug te pakken?

Met spiergeheugen ben ik srs binnen 2 maand weer op niveau. Dan ben ik inprencipe 5 maanden met 0 progressie, terwijl ik die 5 maanden ook kan gebruiken om een aantal KG's spier extra te pakken... Ik moet dus een keuze maken... Kennis of spier...

Met spiergeheugen ben ik srs binnen 2 maand weer op niveau. Dan ben ik inprencipe 5 maanden met 0 progressie, terwijl ik die 5 maanden ook kan gebruiken om een aantal KG's spier extra te pakken... Ik moet dus een keuze maken... Kennis of spier...

AAS?:dunno:

J/k dan nog gooi je 2 maanden weg en waarvoor?Jij in je eentje bent niet representatief voor een onderzoek, is hoogstens interessant voor jezelf om te weten.

Klinkt eerder alsof je off gaat, en je een excuus nodig hebt voor de massa die je gaat inleveren. :roflol:

Klinkt eerder alsof je off gaat, en je een excuus nodig hebt voor de massa die je gaat inleveren. :roflol:

Je kan er gewoon niet tegen dat ik in 1.5 jaar naturel trainen, net zoveel als jij bereikt heb in 3 jaar:roflol: Ik zeg toch niet da ik het ga doen, zit erover te ''denken'':rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 15:14 ----------

AAS?:dunno:

J/k dan nog gooi je 2 maanden weg en waarvoor?Jij in je eentje bent niet representatief voor een onderzoek, is hoogstens interessant voor jezelf om te weten.

BB = toch ook voor jezelf? Wat heb ik eraan om zoiets over iemand anders te weten.

vandaag al 2x gefapt, nu gears of war 3 doen en morgen sexy time met marcel

Terug
Naar boven