- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Waarom word die Edgar zo gebashed? Gozer heeft toch een goed fysiek!
Mensen met een goed fysiek kunnen ook nog steeds wel mentaal achtergesteld zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom word die Edgar zo gebashed? Gozer heeft toch een goed fysiek!
Mensen met een goed fysiek kunnen ook nog steeds wel mentaal achtergesteld zijn.

dat me borst volop spierpijn heeft van 8 setjes benchen gister![]()
Wordt je daar serieus blij van? Spierpijn is toch gewoon waardeloos, vind er niks aan (heb er gelukkig ook bijna nooit last van)
Voor mij zelf vind ik spierpijn een goede indicatie voor spiergroei/krachttoename. Heb 1 maand licht getraint als deload zonder spierpijn, kracht/spiergroei bleef hetzelfde. Daarna 1 maand volle bak getraint met vaak spierpijn, resultaat was +1.5kg schoon en krachttoename op alle compounds.
Voor mij zelf vind ik spierpijn een goede indicatie voor spiergroei/krachttoename. Heb 1 maand licht getraint als deload zonder spierpijn, kracht/spiergroei bleef hetzelfde. Daarna 1 maand volle bak getraint met vaak spierpijn, resultaat was +1.5kg schoon en krachttoename op alle compounds.
Lekkere vergelijking licht trainen t.o.v. zwaar trainen! Logisch dat je bij de ene meer progressie maakt dan bij de ander. Ik heb ook wel een vermoeid gevoel in mijn spieren, maar echt spierpijn gelukkig heel zelden. Spierpijn is absoluut geen indicator van spiergroei.
Dat is juist DE essentiele vergelijking? licht trainen = geen spierpijn = geen spiergroei. Zwaar training = spierpijn = spiergroei... (bij mij dan)
Aghja, voor BBers is spierpijn wel handig als ik eerlijk moet zijn, wij moeten bepaalde spieren isoleren. Als ik bv. de focus wil leggen op mijn lats, en de volgende dag wakker wordt met puur spierpijn in me lats en nergens anders, heb ik die dag goed getraint, dan als ik bv. over mijn hele rug spierpijn heb. Zo kan ik bij mezelf evalueren of ik een bepaalde spiergroep goed gepakt heb, zonder veel te cheaten door andere irrelvante spieren erbij te pakken.
Dat is juist DE essentiele vergelijking? licht trainen = geen spierpijn = geen spiergroei. Zwaar training = spierpijn = spiergroei... (bij mij dan)

Hoody lees nou eens jonge
En ik heb al een jaar geen spierpijn meer gehad, begin van de week cut begonnen, en echt volgas spierpijn.

leer jij nou eens lezen snotneus, ik zeg toch niet dat het voor iedereen geldt... Ik zei duidelijk ''VOOR MIJ DAN''![]()