XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

eindelijk terug van helweek in de ardennen, wtf is dat met 5 graden onder 0 in een rivier gaan lopen/abseilen en zwemmen voor 6 uur lang

katabool

waarom doe je het dan ?

omdat het via school was, beetje moeilijk om dan niet te doen, maarja berg eiwitrepen en 20 boterhammen per dag helpt wel, niet echt fysiek zwaar ofso, gewoon mentale zelfmoord in die vrieskou

eindelijk terug van helweek in de ardennen, wtf is dat met 5 graden onder 0 in een rivier gaan lopen/abseilen en zwemmen voor 6 uur lang

man is toch leuk??? Toen ik dat deed met de middelbare had ik echt de tijd van me leven. Was leukste uitstap met school ongeveer

man is toch leuk??? Toen ik dat deed met de middelbare had ik echt de tijd van me leven. Was leukste uitstap met school ongeveer
Wutt

Weet zelf nog wel dat we daar niet naar winkels mochten en per dag wel iets van 2-3 uur zaten te lopen naar gedoe. Enige mooie was dat abseilen en op zo'n rivier met stroomversnellingen varen. ;p

ik heb trouwens echt eenzalig broodje gemaakt

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 22:44 ----------

Wutt

Weet zelf nog wel dat we daar niet naar winkels mochten en per dag wel iets van 2-3 uur zaten te lopen naar gedoe. Enige mooie was dat abseilen en op zo'n rivier met stroomversnellingen varen. ;p

wij gingen ook fakking veel lopen was zalig man. Met chillste meisjes lopen hele middag arm om arm. Brb dropping alle meisjes bang en je vasthouden en chill. Stiekem drank halen bij het tankstation en echt k***ker dronken bij het kampvuur chille met iedereen. Snachts overlopen naar de meisjes en daar pitten. Lache man toen:P

ik heb trouwens echt eenzalig broodje gemaakt

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 22:44 ----------

wij gingen ook fakking veel lopen was zalig man. Met chillste meisjes lopen hele middag arm om arm. Brb dropping alle meisjes bang en je vasthouden en chill. Stiekem drank halen bij het tankstation en echt k***ker dronken bij het kampvuur chille met iedereen. Snachts overlopen naar de meisjes en daar pitten. Lache man toen:P
mooie profielfoto
http://nl-nl.facebook.com/people/Tom-Boekhout/100000319409155

Hahaha vogelenzang, heb ik ooit nog eens op een camping gestaan, epic vakantie!:D

wauw knap man:)
zo geheim ben ik niet hoor:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 22:50 ----------

lol dat is echt een kleine k*t camping maar word wel als mongole gezope:P
standaard limburgs,

edit: verkeerde topic, ik haal 2 onderwerpen doorelkaar :S

100 kg gebankdrukt!!!!!!!
1x keer fail, tweede keer had ik m. Yeah!

Dat het weer vrijdag is en ik morgen dus kan uitslapen, mooi iets om naar uit te kijken.

Bijna weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend...

Dagje vrij .. gunstig ... straks maar even benen en schouders trainen :)

Wakker geworden door het zonnetje.:)

Terug
Naar boven