XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Thnx mannen!! en vogelenzang maakte ik al onveilig met me motor:p staat nog wel filmpje op me fb bij camping vzang met motor

:roflol: die camping!

uitslag van foto's bekend. Er zit geen vocht in, ook geen breuk, zo nog snel naar de huisarts en denk maandag weer voorzichtig beginnen met UB, worden voorlopig geen tricep extensies, dips wacht ik ook nog even mee:o

Laatst bewerkt:
Net 5.5km hardgelopen in 31 minuten zonder te rusten/wandelen. Niet gek al zeg ik het zelf.

Fijne training gehad net :) Schouders/biceps/buik ..

Jaa rijbewijs auto gehaald!! Was zo tufus zenuwachtig wist niet eens meer hoe ik de navigatie moest instellen. En ik reed ook weer als een motorrijder zag ze gelijk maar wel gehaald!!
Gefeliciteerd jongen! Ook eerst motor dan auto. Me 2. Denk dat ik over 2 maandjes af mag rijden voor auto..

Gefeliciteerd jongen! Ook eerst motor dan auto. Me 2. Denk dat ik over 2 maandjes af mag rijden voor auto..

thnx man! ja idd eerst motor. Had alleen wel echt nadeel van mijn motor eigenlijk:o. Ben gewoon echt aan mijn motor gewend en dat merkte ze ook echt aan het rijden en mijn instructeur zei het ook al. Motorrijders rijden veel vlotter in de auto en gehaaster. Heb ook de laatste twee weken op aanraden van instructeur geen motor meer gereden heeft wel geholpen:P

Had zelfs een keer met autorijles dat ik mijn hand opstak voor ene motorrijder zo gewend aan de motor:P

thnx man! ja idd eerst motor. Had alleen wel echt nadeel van mijn motor eigenlijk:o. Ben gewoon echt aan mijn motor gewend en dat merkte ze ook echt aan het rijden en mijn instructeur zei het ook al. Motorrijders rijden veel vlotter in de auto en gehaaster. Heb ook de laatste twee weken op aanraden van instructeur geen motor meer gereden heeft wel geholpen:P

Had zelfs een keer met autorijles dat ik mijn hand opstak voor ene motorrijder zo gewend aan de motor:P
Pff bekend verhaal. Daar heeft mijn instructeur het de laatste tijd ook over. Te vlot, te laat remmen etc. Hij zei ook dat ik voor m'n examen misschien ook beter een paar weken geen motor kon gaan rijden...

Lol, ach gefeliciteerd!

Morgen onverwacht naar Royal Splash. Egt heel erg zin in, lang geen feestjes bezocht.

Auto heb ik al, dus nu motor idd of nu een auto halen..1 van de 2

Ziekelijke training achter de rug. Nu nog aan het natrillen na een half uur

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere rage training gehad.:fire:

nieuw karma balkje (A)

/ambitieuze karmah**r

Terug
Naar boven