- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Gefeliciteerd bro
Ik twijfel nog of ik door ga voor motorrijbewijs of eerst een auto haal en wat meer ervaring op doe![]()
Eerst motor. Dat is Alpha.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd bro
Ik twijfel nog of ik door ga voor motorrijbewijs of eerst een auto haal en wat meer ervaring op doe![]()
Jaa rijbewijs auto gehaald!! Was zo tufus zenuwachtig wist niet eens meer hoe ik de navigatie moest instellen. En ik reed ook weer als een motorrijder zag ze gelijk maar wel gehaald!!

Gefeliciteerd jongen! Ook eerst motor dan auto. Me 2. Denk dat ik over 2 maandjes af mag rijden voor auto..Jaa rijbewijs auto gehaald!! Was zo tufus zenuwachtig wist niet eens meer hoe ik de navigatie moest instellen. En ik reed ook weer als een motorrijder zag ze gelijk maar wel gehaald!!
Gefeliciteerd jongen! Ook eerst motor dan auto. Me 2. Denk dat ik over 2 maandjes af mag rijden voor auto..
. Ben gewoon echt aan mijn motor gewend en dat merkte ze ook echt aan het rijden en mijn instructeur zei het ook al. Motorrijders rijden veel vlotter in de auto en gehaaster. Heb ook de laatste twee weken op aanraden van instructeur geen motor meer gereden heeft wel geholpen

Pff bekend verhaal. Daar heeft mijn instructeur het de laatste tijd ook over. Te vlot, te laat remmen etc. Hij zei ook dat ik voor m'n examen misschien ook beter een paar weken geen motor kon gaan rijden...thnx man! ja idd eerst motor. Had alleen wel echt nadeel van mijn motor eigenlijk. Ben gewoon echt aan mijn motor gewend en dat merkte ze ook echt aan het rijden en mijn instructeur zei het ook al. Motorrijders rijden veel vlotter in de auto en gehaaster. Heb ook de laatste twee weken op aanraden van instructeur geen motor meer gereden heeft wel geholpen
Had zelfs een keer met autorijles dat ik mijn hand opstak voor ene motorrijder zo gewend aan de motor![]()
thnx man! ja idd eerst motor. Had alleen wel echt nadeel van mijn motor eigenlijk. Ben gewoon echt aan mijn motor gewend en dat merkte ze ook echt aan het rijden en mijn instructeur zei het ook al. Motorrijders rijden veel vlotter in de auto en gehaaster. Heb ook de laatste twee weken op aanraden van instructeur geen motor meer gereden heeft wel geholpen
Had zelfs een keer met autorijles dat ik mijn hand opstak voor ene motorrijder zo gewend aan de motor![]()
Auto heb ik al, dus nu motor idd of nu een auto halen..1 van de 2