XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Daarom heb ik er ook zo een zin in, sta er op zich wel netjes bij voor in de top van mijn bulk (13/14%) 1.83m/88kg.

Nette stats man, beetje een vette avond gehad? Net zoveel chicks gezien als in de aftermovie?

OT: Weer thuis van Loudness, wat een geweldig feest was dit hé! :D

Nette stats man, beetje een vette avond gehad? Net zoveel chicks gezien als in de aftermovie?

Was ****in dik!
Theracords live _0_
Radical Redemption _0_
B-front en Zany _0_

Beste indoor feest van 2012.

Vind die hitler on roids vid niet zo goed eigenlijk :p

Pff jah man dat geluid ook in de main, perfect :) Sets van Digital Punk, Adaro en Titan waren ook bruut :D

Zeker geluid was erg goed. Locatie ook dik, echt een heerlijk industrieel sfeertje. Laatste halfuur van crypsis was ook kicke. Kwam zelfs nog een soort schranz voor bij ofzo :D Liepen ook best veel lekkere wijven trouwens.. :P :D

Zeker geluid was erg goed. Locatie ook dik, echt een heerlijk industrieel sfeertje. Laatste halfuur van crypsis was ook kicke. Kwam zelfs nog een soort schranz voor bij ofzo :D Liepen ook best veel lekkere wijven trouwens.. :P :D

Haha ja klopt, locatie was echt goed! Kwam er al vrij snel achter dat je gewoon zo naar dat balkon kon lopen, dacht eerst dat het voor VIP was :D
Laatste half uur van Crypsis helaas niet meer meegemaakt, maar dat mag de pret niet drukken. Eindelijk Midnight Freaks ook eens live gehoord in de set van Titan, echt vet.

vanavond een meisje dumpen

Was wel egt een leuke avond alleen nu nog een beetje koppijn van de xtc. Er liepen zeker een paar hele mooi chicks rond maar met xtc op en alle dames in bikini vindt je al snel alles mooi haha.:P

so-much-win-starcraft-reaction.gif

Ik heb mezelf ertoe gezet om toch maar een sprinttraining neer te zetten ter conditionering.

Ik zie jullie over een uurtje in wat heeft jou dag verpest met pijn aan achillespezen en knieen

so hardcore

Ik ging vrijdag naar station sprinten want mn zus moest iets hebben en was te laat, dus ik rende er snel naartoe op volle sprint, maar had al 5 weken geen reet uitgevoerd ivm blessure dus nu zondag nogsteeds spierpijn, ik woon vlakbij t station ik schat 300 meter
lol

Feestje van m'n ouders gister was echt nice. En er is super veel vlees over dus moet maar op een vleesdieet:) en heb ook geen kater.

mama maakt cupcakes.. must resist..

Beetje schapen plagen voor je hobby :P

Wel knap hoor!

Terug
Naar boven