MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Idd 20E voor 1 kilo vis :eek: Delen met zijn 6'en dus dat is geen vetpot ;)

Ehm... moet je hier eens op de markt gaan kijken op een zaterdagochtend... Zalm is inderdaad 20 euro per kilo of zo, maar je ziet ook wel 3 kilo voor een tientje liggen (is alleen geen zalm dan).

(zelfs mijn panga is 4 euro de kilo geloof ik)

:roflol: no homo zeg je?

ot: het weer is hier fuaaaaking goed.

ja hier nu ook

had met oud en nieuw afspraak gemaakt met een maat, bij 200 likes allebei een piercing. binnen 30min over de 200 maar ik had nooit gezegd dat ik het echt zou doen. afgelopen maanden met tientallen meiden gevraagd wat ze ervan vinden, wat mannen ervan vinden boeit toch niet. 9/10 vrouwen vind het sexy dus challenge accepted

Tongpiercing? Srs?
GranTorino.gif

Tongpiercing bij een chick vind ik soms wel sexy, maar bij een dude...
Phaggot

dat bish waar ik mee lunchte @ subway zei: pak die kipfilet nou maar weet wel dat je dat graag wilt hahaha, terwijl ik eerst met haar mee wou eten

aangenomen voor een vakantiebaantje, 24 uur in de week, werktijden van half 3 tot 11 en word per week uitbetaald. nice!

epic relletje op school

Net te horen gekregen dat ik decentraal ben ingeloot voor Fysiotherapie!
Vrijdag autorijbewijs gehaald dus zijn 2 lekkere gebeurtenissen zo kort op elkaar!!

PAYDAY!

Beste dag van de maand

Lekkere training gehad op noxi :) Vooral bench ging hard!

Moest bijna kotsen tijdens het squatten en zag overal sterretjes, wat een feest was dat weer. Enige wat nog miste was Chiel Montagne als presentator.

Lekkere training!
Begint eindelijk weer goed te gaan

Terug
Naar boven