AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha geweldig Nitwit. Je hebt er echo lol in he? :D Jullie moet ik zeggen.. is te zien. I, I, follow, I follow you SHEEP SHEEP, baby.

Waar is dat lange koord aan je hond voor?

Beetje schapen plagen voor je hobby :P

Wel knap hoor!
Beetje hondjes plagen voor je hobby :P...?

Haha geweldig Nitwit. Je hebt er echo lol in he? :D Jullie moet ik zeggen.. is te zien. I, I, follow, I follow you SHEEP SHEEP, baby.

Waar is dat lange koord aan je hond voor?

Beetje hondjes plagen voor je hobby :P...?

Hij taait 'm af als hij niet aan die lijn zit :D
Dan gaat hij zijn eigen feestje vieren. Althans, dat was de angst (first time) dus vandaar de lijn. Kon geen kwaad, ik moest alleen zelf soms even springen. :rolleyes:

Sheep sheep baby, hahhahaa :D

Ja, het is echt een uitdaging. Je zit met 3 partijen he, ikzelf, de (puberende, stronteigenwijze)hond en een stel stuiterende schapen.

Ah ok nouja kan vanzelf dan een keer zonder lijn. Al is touwtje springen ook wel leuke conditietraining :p.

Mja 3 partijen inderdaad... dat is nog eens samenwerking! Maar knap dat je het doet. Schaapjes zijn ook wel te grappige beesten. (Ik moest stiekem ook even het frisbeefilmpje bekijken :rolleyes:, nice! :D).

Ah ok nouja kan vanzelf dan een keer zonder lijn. Al is touwtje springen ook wel leuke conditietraining :p.

Mja 3 partijen inderdaad... dat is nog eens samenwerking! Maar knap dat je het doet. Schaapjes zijn ook wel te grappige beesten. (Ik moest stiekem ook even het frisbeefilmpje bekijken :rolleyes:, nice! :D).

Oh dat mag hoor ;)
Mijn reu is echt een etterbakkie. Vreselijk lief en een kroel maar mijn god..wat is dat beest stront eigenwijs. Dikke middelvinger-werk! hij weet het altijd beter. Vindt hij..Dat maakt dat hij moeilijk te trainen is, hij moet er echt van overtuigd raken dat IK de touwtjes in handen heb, niet hij.

Bij de frisbee is dat redelijk goed te doen? Als hij kloot met mij, stop ik gewoon met die frisbee te gooien.
Maar schapen rennen altijd door :) dat is dus zelfbelonend gedrag. Zie dat maar eens te draaien.

Haha ja zelf geen ervaring mee maar klinkt inderdaad niet handig. Misschien de schapen trainen wat meer te freezen? :P

Had combitentamen van twee vakken, beide moesten minimaal 4,6 zijn en samen 11 punten. Had voor ene vak een 9,8 en voor andere een 6.2 dus er hoeft niks over :D

Weet nog van open dagen op dezelfde gym waar ik nu train waar ze dit nummer draaiden.. moet in 2004 ofzo geweest zijn... eerste keer dat ik ooit zondige muziek had gehoord ;) Toen trainde ik op dezelfde machines waarop ik nu train(de) lol

http://www.youtube.com/watch?v=WIHAkqCls4A

Bijna 3 kilo (2.8) zwaarder dan gisteren (schijnbaar best wel een epic refeed :))

gpb.jpg

maar 1 uur school
dus vanmiddag lekker trainen :D

Zometeen even epic cheaten doen:) come at me 1400 kcal

2 frikandellen
1 kroket
100 gr pasta
0,5 l chocomelk
30 gr pindakaas

Zaterdag na uitgaan 2 donebroodjes met megaveel saus en een frietje sate achterover geslagen. Mjum. Fuking en extra lekker als je wat alcohol op hebt.

Call me crazy maar op zulke momenten smaakt het eten beter dan in een sterrenrestaurant. :o

Pff, zaterdag avond 1 biertje gehad, en daarna een Gyros schotel naar binnen geschoven, grote gekte denk dat er wel 200gr rijst, 200gr aardappelschijfjes, 300gr Gyros, broodje en zo'n 200gr groente op het bord lag ... zat stampends vol

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 15:00 ----------

En vandaag, lekker op tijd vrij gekregen op het werk .. zo lekker benen en triceps pakken .. :)

Gisteren was mijn broer jarig, flink gegeten, vooral erg veel vis op lekker bulkmaaltijdje

3 pr's en 1 vpr gezet op training :D

Terug
Naar boven