- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
awesome vid

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jullie moet ik zeggen.. is te zien. I, I, follow, I follow you SHEEP SHEEP, baby.Beetje hondjes plagen voor je hobby
...?Haha geweldig Nitwit. Je hebt er echo lol in he?Jullie moet ik zeggen.. is te zien. I, I, follow, I follow you SHEEP SHEEP, baby.
Waar is dat lange koord aan je hond voor?
Beetje hondjes plagen voor je hobby...?

.
, nice!
).Ah ok nouja kan vanzelf dan een keer zonder lijn. Al is touwtje springen ook wel leuke conditietraining.
Mja 3 partijen inderdaad... dat is nog eens samenwerking! Maar knap dat je het doet. Schaapjes zijn ook wel te grappige beesten. (Ik moest stiekem ook even het frisbeefilmpje bekijken, nice!
).

dat is dus zelfbelonend gedrag. Zie dat maar eens te draaien.
Toen trainde ik op dezelfde machines waarop ik nu train(de) lolBen bang dat ik nu ook bijna 3 kg zwaarder ben dan zaterdag ochtend.. Wat een junk-weekendBijna 3 kilo (2.8) zwaarder dan gisteren (schijnbaar best wel een epic refeed)

Gisteren was mijn broer jarig, flink gegeten, vooral erg veel vis op lekker bulkmaaltijdje

Heerlijk, zaterdag middag ook vis gehaald bij de viskraam ... erg fijn, alleen zwaar overprijst![]()
Delen met zijn 6'en dus dat is geen vetpot