AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zon mooie gif is dat hahaha

Leuk om daarmee te trollen in het post-je-foto topic :roflol:

Eindelijk een cijfer terug na 3 maanden maar heb een 6.4 bitches :D:D:D:D

Zojuist voor het eerst mijn eigen gewicht gedeadlift na 4 weken Rippetoe :yarly:
Nu aan het vieren met een dubbele portie biefstuk :trollface:

Lekker ruzie maken met m'n vriendin en vindt t best wel leuk... heb al n andere op t oog...

:trollface:

Het vooruitzicht dat ik morgen vrij ben.

morgen maar 1 uurtje les om 11 uur en dan van half 2 tot 3 sportoriëntatie rugby
wordt wat.. strompel al de hele dag van mn beentraining van gister :roflol:

Morgen naar outtake van Brandbier, kans is groot dat mevrouw Guess aanwezig is. Moet alleen dit keer zonder Anu op pad dus zit alleen in de trein op de heenreis :(

Weer een PR, 5x44kg shoulder dumbbell press. :) Gister ook pr op BOR, 6x 145kg..

Chelsea gewonnen heeft :D:D:D

Begonnen met 15jaar, aangekloot tot 17jaar. En aankloten was dan ook echt aankloten. :p

Vanaf me 18/19e serieus begonnen met voeding en trainingen.. Foto's van toen staan bij me pics..

Daarna een jaar ertussen uit geweest, door een blessure.. En inmiddels weer een maand of 10 aan het knallen. :)

Begonnen met 15jaar, aangekloot tot 17jaar. En aankloten was dan ook echt aankloten. :p

Vanaf me 18/19e serieus begonnen met voeding en trainingen.. Foto's van toen staan bij me pics..

Daarna een jaar ertussen uit geweest, door een blessure.. En inmiddels weer een maand of 10 aan het knallen. :)

ben je on?
las hier ergens dat je binnenkort de bicycle gaat berijden

Dat ik op mn werk met een soort tank top zit en ik me uit ging strekken waarbij je mn biceps meer ziet. Zegt mn collega ineens wow! Check jou armen gek hahaa. Dus hij zegt jongens moet je kijken... laat nog eens zien. Dus ik flex mn biceps en schouders een beetje (wel ideaal TL licht op mn werk ;)) zie ik iedereen met open mond kijken en zeggen dat ik niet nóg gespierder moet worden hahaha :D lol!

Haha, nice toch?
M'n vader begint me 'patjepeeër' te noemen, wat geloof ik zoiets betekent als patsertje ofzo. Hij is gewoon jaloers met z'n 30%bf :P
Wat mijn dag maakt is dat mijn zandbakvriendinnetje van vroeger (lees 3 a 4 jaar, ze verhuisde toen ze 4 was) me weer heeft opgezocht, en we binnenkort wat gaan drinken.
22 jaar niet gezien haha.

Terug
Naar boven