XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Is toch ook zo :)

Loopt een topic van me over handschoentjes voor truckpull, omdat ik letterlijk het vel van mn handen trek met hand over hand, zijn er van die forum noobs die gaan posten dat handschoenen voor homo's zijn :roflol: handschoentjes in de gym zijn voor homo's, truckpull is een ietsje ander verhaal sukkeltjes :roflol:

Loopt een topic van me over handschoentjes voor truckpull, omdat ik letterlijk het vel van mn handen trek met hand over hand, zijn er van die forum noobs die gaan posten dat handschoenen voor homo's zijn :roflol: handschoentjes in de gym zijn voor homo's, truckpull is een ietsje ander verhaal sukkeltjes :roflol:

Handschoenen zijn ook voor homo's :p Sinds waneer ben jij zo ripped bro?

Dat ik op mn werk met een soort tank top zit en ik me uit ging strekken waarbij je mn biceps meer ziet. Zegt mn collega ineens wow! Check jou armen gek hahaa. Dus hij zegt jongens moet je kijken... laat nog eens zien. Dus ik flex mn biceps en schouders een beetje (wel ideaal TL licht op mn werk ;)) zie ik iedereen met open mond kijken en zeggen dat ik niet nóg gespierder moet worden hahaha :D lol!

Haha pics van je armen! :D

Subtiele versiertruc TeamSjonnie :roflol:.

Pfff al die depressieve mannetjes die hier een fitnesschick proberen te fiksen :roflol:

Ja joh ik zie kitty als een stuk vlees :o...

Eindelijk m'n Haulin' Hooks binnen na +-3 weken :D.

Terug
Naar boven