ben je on?
las hier ergens dat je binnenkort de bicycle gaat berijden
Ja klopt, wel eentje met zijwielen en een oranje vlaggetje.. Slechts een winny only kuurtje, maar goed ik ga er lekker op.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben je on?
las hier ergens dat je binnenkort de bicycle gaat berijden

handschoentjes in de gym zijn voor homo's, truckpull is een ietsje ander verhaal sukkeltjes 
Loopt een topic van me over handschoentjes voor truckpull, omdat ik letterlijk het vel van mn handen trek met hand over hand, zijn er van die forum noobs die gaan posten dat handschoenen voor homo's zijnhandschoentjes in de gym zijn voor homo's, truckpull is een ietsje ander verhaal sukkeltjes
![]()
Sinds waneer ben jij zo ripped bro?Dat ik op mn werk met een soort tank top zit en ik me uit ging strekken waarbij je mn biceps meer ziet. Zegt mn collega ineens wow! Check jou armen gek hahaa. Dus hij zegt jongens moet je kijken... laat nog eens zien. Dus ik flex mn biceps en schouders een beetje (wel ideaal TL licht op mn werk) zie ik iedereen met open mond kijken en zeggen dat ik niet nóg gespierder moet worden hahaha
lol!

Handschoenen zijn ook voor homo'sSinds waneer ben jij zo ripped bro?

Volgende week woensdag ga ik trainen met killy en dan kan hij vast wel ff een goede foto maken![]()
Daar houd ik je aanVolgende week woensdag ga ik trainen met killy en dan kan hij vast wel ff een goede foto maken![]()
.
was daar echt super bruin want was na mn vakantie 

Yep that's mewas daar echt super bruin want was na mn vakantie
Hij heeft al een vriend hoor

Pfff al die depressieve mannetjes die hier een fitnesschick proberen te fiksen![]()