- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor als je vingerkootjes mist a la Peanuthead.tehphuq is dat voor troep dan
voor als je grip zo k*t is dat je het zelfs met straps niet red?
Is gewoon aangeboren, verlies dus niet nog meer. Mis niet echt volledige vingers (rechter pink misschien dan) het zijn meer enkele centimeters. Genoeg in ieder geval om te weinig grip te hebben tijdens pull oefeningen, zo kan ik met m'n rechterhand maar met 2 vingers volledig om te bar heen.Hoeveel mis je er nu eigenlijk en ga je er misschien nog meer verliezen?

Dank
Voor mij is het echter een drempel waar ik overheen moet, zoals iedereen wel iets heeft.Nu verwacht ik wel epic deadlifts in je log!

Alles op z'n tijd, arnodsi, alles op z'n tijd..

Kan anders niet wachten tot dat mensen mij onmenselijk noemen.M'n sportieve amper etende anorexia tante die ik 5 jaar niet gezien heb, zegt dat ze me onmenselijk eruit vindt zien, wacht maar schatje tot ik weer de 125 aan tik. Voorlopig kunnen we jou gewoon door de brievenbus duwen, wat nou onmenselijk. teh ****.
Je bent 16 jaar broeder, je hebt je lot in eigen hand.Kan anders niet wachten tot dat mensen mij onmenselijk noemen.
In het begin is het plezant, het streelt je ego. Na een tijdje is het gewoon irritant.Kan anders niet wachten tot dat mensen mij onmenselijk noemen.