XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

21cz2ih.jpg

Morgen bijna de hele dag uitval, zou 2 uurtjes les hebben van 10 tot 12...vrijdag altijd standaard vrij. hmm...morgen die 2 uurtjes ook maar skippen dan? :o

my bad :o

No problem :D

Hoeveel mis je er nu eigenlijk en ga je er misschien nog meer verliezen?

Hoeveel mis je er nu eigenlijk en ga je er misschien nog meer verliezen?
Is gewoon aangeboren, verlies dus niet nog meer. Mis niet echt volledige vingers (rechter pink misschien dan) het zijn meer enkele centimeters. Genoeg in ieder geval om te weinig grip te hebben tijdens pull oefeningen, zo kan ik met m'n rechterhand maar met 2 vingers volledig om te bar heen.

Niet lopende spartamet verkocht.. :)

morgen eindelijk uitslapen :) 6 uur gaat de wekker pas :D

Omegle

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M'n sportieve amper etende anorexia tante die ik 5 jaar niet gezien heb, zegt dat ze me onmenselijk eruit vindt zien, wacht maar schatje tot ik weer de 125 aan tik. Voorlopig kunnen we jou gewoon door de brievenbus duwen, wat nou onmenselijk. teh ****.

M'n sportieve amper etende anorexia tante die ik 5 jaar niet gezien heb, zegt dat ze me onmenselijk eruit vindt zien, wacht maar schatje tot ik weer de 125 aan tik. Voorlopig kunnen we jou gewoon door de brievenbus duwen, wat nou onmenselijk. teh ****.
Kan anders niet wachten tot dat mensen mij onmenselijk noemen.

Kan anders niet wachten tot dat mensen mij onmenselijk noemen.
In het begin is het plezant, het streelt je ego. Na een tijdje is het gewoon irritant.
En ik ben nog ecto as phuck, dus als je echt buff bent zal je het nogmeer te horen krijgen.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven