AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ah, gaat goed man!! best hard ook, zie mooie strepen in je borst en je side obliques komen ook mooi door :thumb:

marcel ik word serieus misselijk/bang als ik naar je avatar kijk. Kan je em wijzigen?

sorry moet deze gewoon hier posten :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kruisje...:(

"Wat ga je kijken swa"

Roze haar, luchtblaser....naitum

2kg kibbeling met knoflooksaus, dat wordt weer lekker meuren morgen.

Dikke dampah in de morgen staat garant voor een dag zonder zorgen :)

Owjah en 3 dagen vrij :D

Even een snelle vraag voor mensen die in de cut zitten/ ooit hebben gezeten:

Bij een refeed, hoeveel kCal gaan jullie dan meer eten?

Goed antwoord = karma :D

bedankt alvast

Even een snelle vraag voor mensen die in de cut zitten/ ooit hebben gezeten:

Bij een refeed, hoeveel kCal gaan jullie dan meer eten?

Goed antwoord = karma :D

bedankt alvast

als ik refeed dan doe ik echt een junkdag dus gewoon alles wat ik wil eigenlijk, daarna heb je spijt en ben je depri

als ik refeed dan doe ik echt een junkdag dus gewoon alles wat ik wil eigenlijk, daarna heb je spijt en ben je depri

Ja haha, dat wil ik dus niet. Wil die refeed eigenlijk ook niet maar moet eigenlijk wel, al 2 weken of langer geen refeed gehad dus.. Maar hoeveel kcal is het minimale dat je dan boven je onderhoud moet eten.. Want dan houd ik dat ongeveer aan zodat de "schade" beperkt is haha

Ja haha, dat wil ik dus niet. Wil die refeed eigenlijk ook niet maar moet eigenlijk wel, al 2 weken of langer geen refeed gehad dus.. Maar hoeveel kcal is het minimale dat je dan boven je onderhoud moet eten.. Want dan houd ik dat ongeveer aan zodat de "schade" beperkt is haha

Ik zou gewoon 1 dag 600 ofzo boven je onderhoud?

Super veel zin in de training, ben benieuwd hoe het gaat met 2 scoops noxi :)

edit; zit nu behoorlijk te spacen al.. even eten laten zakken en dan gaaaaan!

Laatst bewerkt:
zometeen werken, en dan weekend tot dinsdag! ****ing nice.

7.8 voor presentatie Communication skills.

fistel vanmorgen voor de 100000 keer opengesprongen, hele wc weer onder het bloed, lijk wel een wijf man tyfuszooi

edit: dit was dus bedoeld voor wat heeft jou dag verpest. mja who fives a fck

Koptelefoon ( Skullcandy ) gekregen van mijn moeder, omdat ze beneden gek worden van mijn bass.

Terug
Naar boven