- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
is begonnen met een ontstoken ingegegroeid haartje dacht ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is begonnen met een ontstoken ingegegroeid haartje dacht ik
Dat kan idd nasty zijn, sterkte!is begonnen met een ontstoken ingegegroeid haartje dacht ik
Wtf rondea, sterkte ermee..
Offtopic:
Weet iemand of 2x cardio op een dag slecht is? Vanochtend 500 cal verbrand, wil straks nog een keer. Kan ik dan ook nog beta alanine nemen of word 't dan teveel? (vanochtend ook al )
ach dat heb ik ondertusen al vertyft lang, doet geen pijn alleen bloed geeft z'n vetzooiWtf rondea, sterkte ermee..
Offtopic:
Weet iemand of 2x cardio op een dag slecht is? Vanochtend 500 cal verbrand, wil straks nog een keer. Kan ik dan ook nog beta alanine nemen of word 't dan teveel? (vanochtend ook al )
Komt het door je pre workout denk je, of? Ik wil graag ook pre workout bestellen. Zit te twijfelen tussen Jack3d en Noxipro. Welke is 't beste qua smaak, oplosbaarheid en pomp?Nice, manKomt het door je pre workout denk je, of? Ik wil graag ook pre workout bestellen. Zit te twijfelen tussen Jack3d en Noxipro. Welke is 't beste qua smaak, oplosbaarheid en pomp?
Thx. Weet niet of het daar door kwam, voelde me wel lekker! Had daarvoor ongeveer 6 weken geen DL gepakt denk ik, dus had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ik merkte meer van Noxipro dan Jack3d. Oplosbaarheid en smaak van noxipro orange papaya is prima! Gewoon limonde.
Ok, thanks. 6 weken geen DL en ineens dikke PR, netjes man. Waarom doe je ze niet wekelijks of is dat te belastend?
Het is natuurlijk wel een hele zware oefening...qua krachttoename is pre workout overrated, qua energie nietNice, manKomt het door je pre workout denk je, of? Ik wil graag ook pre workout bestellen. Zit te twijfelen tussen Jack3d en Noxipro. Welke is 't beste qua smaak, oplosbaarheid en pomp?
en pino heet tegenwoordig zeker pedo ?TE lui om de remote te halen, staat op sesamstraat, ''Hakim! hakim!'' toppunt van integratie![]()
Nice, manKomt het door je pre workout denk je, of? Ik wil graag ook pre workout bestellen. Zit te twijfelen tussen Jack3d en Noxipro. Welke is 't beste qua smaak, oplosbaarheid en pomp?
I do not want to live...Geenidee, zit nu te lachen om deze:
Deze reactie:
Sophie Metselaar: sixpacks!
op deze foto:
[Link niet meer beschikbaar]
I do not want to live...
niet eens waard om die zin af te maken

Doet we denken aan het gesprek wat we gister hadden..![]()
Geenidee, zit nu te lachen om deze:
Deze reactie:
Sophie Metselaar: sixpacks!
op deze foto:
[Link niet meer beschikbaar]