XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wtf rondea, sterkte ermee..

Offtopic:

Weet iemand of 2x cardio op een dag slecht is? Vanochtend 500 cal verbrand, wil straks nog een keer. Kan ik dan ook nog beta alanine nemen of word 't dan teveel? (vanochtend ook al )

Offtopic:

Weet iemand of 2x cardio op een dag slecht is? Vanochtend 500 cal verbrand, wil straks nog een keer. Kan ik dan ook nog beta alanine nemen of word 't dan teveel? (vanochtend ook al )

wat voor cardio? als het gwn rustig aan hardlopen is kan het geen kwaad zolang je je voeding er naar aanpast

Offtopic:

ach dat heb ik ondertusen al vertyft lang, doet geen pijn alleen bloed geeft z'n vetzooi

Training ging lekker. PR @ DL: 4x160 en 1x185!

Training ging lekker. PR @ DL: 4x160 en 1x185!

Nice, man :D Komt het door je pre workout denk je, of? Ik wil graag ook pre workout bestellen. Zit te twijfelen tussen Jack3d en Noxipro. Welke is 't beste qua smaak, oplosbaarheid en pomp?

Nice, man :D Komt het door je pre workout denk je, of? Ik wil graag ook pre workout bestellen. Zit te twijfelen tussen Jack3d en Noxipro. Welke is 't beste qua smaak, oplosbaarheid en pomp?

Thx. Weet niet of het daar door kwam, voelde me wel lekker! Had daarvoor ongeveer 6 weken geen DL gepakt denk ik, dus had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ik merkte meer van Noxipro dan Jack3d. Oplosbaarheid en smaak van noxipro orange papaya is prima! Gewoon limonde.

Thx. Weet niet of het daar door kwam, voelde me wel lekker! Had daarvoor ongeveer 6 weken geen DL gepakt denk ik, dus had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ik merkte meer van Noxipro dan Jack3d. Oplosbaarheid en smaak van noxipro orange papaya is prima! Gewoon limonde.

Ok, thanks. 6 weken geen DL en ineens dikke PR, netjes man. Waarom doe je ze niet wekelijks of is dat te belastend?

Ok, thanks. 6 weken geen DL en ineens dikke PR, netjes man. Waarom doe je ze niet wekelijks of is dat te belastend?

Ik deed ze eerste wekelijks, weet eigenlijk niet meer precies waarom ik toen stopte, maar ga hem nu zeker weer vaker pakken :) Het is natuurlijk wel een hele zware oefening...

qua krachttoename is pre workout overrated, qua energie niet

@euphorea
congrats on pr

TE lui om de remote te halen, staat op sesamstraat, ''Hakim! hakim!'' toppunt van integratie :roflol:

Geenidee, zit nu te lachen om deze:

Deze reactie:
Sophie Metselaar: sixpacks!

op deze foto:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwam vandaag een docent tegen. Me vriend(niet wetend dat het mijn docent was) gelijk roepen: wats je ping, msn. Ik vond het geweldig.

Terug
Naar boven