Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

I lol'd :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ff snel vraagje hier:

Hoeveel is noraal om te cutten per week? 1% ofzo p w?

Nee idd 8% ga je niet zo snel halen.

8 is erg laag, denk niet dat je dat gaat redden in 5 weken zonder al te veel massa verlies.

5 weken is idd wat optimistisch. maar ben wel enorme ecto he cut nu op 3200 kcal.
Trek er gewoon 2 maandjes voor uit wil echt droog gaan.

kan nu eindelijk mijn bouw gebruiken waar die goed voor is: cutten:)

Nou we waren een beetje aan het geinen en msn en ping telefoon nummers vragen voor de grap, waren een beetje melig, en toen kwam me docent aan en toen vroegen we dat ook aan haar. maar ik wist niet meteen dat het me docent was. Pas later kwam ik erachter. Beetje een schaamtelijk moment als je dat vraagt aan je eigen docent. Achteraf vond ik het wel grappig. Ben benieuwd wat de docent gaat zeggen als ik les van haar heb. Als ik het niet goed heb uitgelgd sorry, Ik sta er nog al om bekend niet goed uit te kunnen en precies hetzelfde vertel uiteindelijk.:p

Nou we waren een beetje aan het geinen en msn en ping telefoon nummers vragen voor de grap, waren een beetje melig, en toen kwam me docent aan en toen vroegen we dat ook aan haar. maar ik wist niet meteen dat het me docent was. Pas later kwam ik erachter. Beetje een schaamtelijk moment als je dat vraagt aan je eigen docent. Achteraf vond ik het wel grappig. Ben benieuwd wat de docent gaat zeggen als ik les van haar heb. Als ik het niet goed heb uitgelgd sorry, Ik sta er nog al om bekend niet goed uit te kunnen en precies hetzelfde vertel uiteindelijk.:p

Jezus wat heb je gebruikt man?

Hij vroeg de ping van z'n lerares, that's it.

Weekban eindelijk voorbij

Terug
Naar boven