Die snap ik niet... heb je wat meer uitleg?Kwam vandaag een docent tegen. Me vriend(niet wetend dat het mijn docent was) gelijk roepen: wats je ping, msn. Ik vond het geweldig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die snap ik niet... heb je wat meer uitleg?Kwam vandaag een docent tegen. Me vriend(niet wetend dat het mijn docent was) gelijk roepen: wats je ping, msn. Ik vond het geweldig.
Kwam vandaag een docent tegen. Me vriend(niet wetend dat het mijn docent was) gelijk roepen: wats je ping, msn. Ik vond het geweldig.

Ligt eraan vanaf waar je komt...Ff snel vraagje hier:
Hoeveel is noraal om te cutten per week? 1% ofzo p w?
8 is erg laag, denk niet dat je dat gaat redden in 5 weken zonder al te veel massa verlies.

8 is erg laag, denk niet dat je dat gaat redden in 5 weken zonder al te veel massa verlies.

Nou we waren een beetje aan het geinen en msn en ping telefoon nummers vragen voor de grap, waren een beetje melig, en toen kwam me docent aan en toen vroegen we dat ook aan haar. maar ik wist niet meteen dat het me docent was. Pas later kwam ik erachter. Beetje een schaamtelijk moment als je dat vraagt aan je eigen docent. Achteraf vond ik het wel grappig. Ben benieuwd wat de docent gaat zeggen als ik les van haar heb. Als ik het niet goed heb uitgelgd sorry, Ik sta er nog al om bekend niet goed uit te kunnen en precies hetzelfde vertel uiteindelijk.

Nou we waren een beetje aan het geinen en msn en ping telefoon nummers vragen voor de grap, waren een beetje melig, en toen kwam me docent aan en toen vroegen we dat ook aan haar. maar ik wist niet meteen dat het me docent was. Pas later kwam ik erachter. Beetje een schaamtelijk moment als je dat vraagt aan je eigen docent. Achteraf vond ik het wel grappig. Ben benieuwd wat de docent gaat zeggen als ik les van haar heb. Als ik het niet goed heb uitgelgd sorry, Ik sta er nog al om bekend niet goed uit te kunnen en precies hetzelfde vertel uiteindelijk.![]()
Ik ben de hele dag suf dan, zo zie je maar hebben we toch iets niet gemeen.![]()