MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

omw naar amsterdam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zonnebankje genomen. Zo lekker warm :o

nomnom nom pannenkoeken aan het bakken :D
150gr havermout 60gr isolaat 3 eieren en 250ml water en beetje stroop :D

Had altijd gedacht dat light kaas niet te eten was, maar had gister bij de Aldi 30+ kaas gekocht. Het was verdomd best lekker (en maar 83 kcal)!

Heeft er iemand nog leer nodig? Ik heb 3 grote ronde stukken -_-

via dbb weer eens op ellegirl :roflol::roflol:

Oorspronkelijk geplaatst door Astridje
Mijn EX-vriend is een ENORME SMEERLAP! Hij heeft ooit eens tegen me gelogen dat ik vollere billen zou krijgen als hij mocht klaarkomen in mijn kontje. Iets met mannelijke hormonen en dikkere spieren zei hij. Het heeft me enkele maanden last bezorgd met het zitten en er bleek NIETS van waar te zijn!!!

Welke dbb'er was dit?

nomnom nom pannenkoeken aan het bakken :D
150gr havermout 60gr isolaat 3 eieren en 250ml water en beetje stroop :D

Worden bij mij nooit lekker met whey erdoor. Drink die dan gewoon met water erbij :D

Eet tegenwoordig elke trainingsdag pannekoeken van havermoutmeel, ei(wit) en magere melk. Zo lekker!

Worden bij mij nooit lekker met whey erdoor. Drink die dan gewoon met water erbij :D

Eet tegenwoordig elke trainingsdag pannekoeken van havermoutmeel, ei(wit) en magere melk. Zo lekker!

Die van mij waren te dik geworden :( ipv oprollen was het meer opvouwen xD

Het volgende kan mensen tot kokhalzen brengen.

3 dagen lang had ik last van een slijmpje in me keel. Ik kreeg het maar niet weg! Hoe veel ik ook probeerde te gorgelen met mondwater of kamille thee. Net 5 minuten geleden schiet dat slijmpje opeens me mond in waardoor ik hem eruit kon "schrapen". Dus ik 2 minuten boven de wasbak lopen klooien en te rochelen en ik zie dat kreng gewoon uit me smoel hangen maar er kwam nog meer! Eindelijk alles eruit, ik kijk in de spoelbak zie ik de grootste groene klodder ooit :eek: , eindelijk van dat kreng af.

Je hebt niet eens me ingredienten gelezen
okayguy.jpg

Al mijn vissen leven nog.

Terug
Naar boven