MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Super erge spierpijn in m'n rug. Voel ik tenminste dat ik wat gedaan heb gisteren.. :)

Me moeder kwam me net een Big Tasty brengen :D

gratz broski

maandag met bor redelijk door mn rug gegaan
dinsdag gebaald
woensdag naar de gym, kreeg allerlei oefeningen
donderdag, weer die oefeningen gedaan

vandaag heel veel minder last
mag per maandag weer voorzichtig gaan trainen

hiephoi

edit: zou toch een dramaatje zijn middenin je cut als je stil moet gaan staan

Binnen een uur rug/schouders!! Ik heb er zin in!!!!!!

maandag met bor redelijk door mn rug gegaan
dinsdag gebaald
woensdag naar de gym, kreeg allerlei oefeningen
donderdag, weer die oefeningen gedaan

vandaag heel veel minder last
mag per maandag weer voorzichtig gaan trainen

hiephoi

edit: zou toch een dramaatje zijn middenin je cut als je stil moet gaan staan

brotip: Koop Tijgerbalsem en smeer dat op de plek waar het pijn doet.
Brotip2: Koop een Pittenzak en warm die op in de magnetron en leg die op de pijnlijke plek
Brotip 3: Rek en strekken.

Op deze manier ben ik altijd binnen anderhalve dag van de klacht af.

Brotip2: Koop een Pittenzak en warm die op in de magnetron en leg die op de pijnlijke plek

jaja! heb ook tijgerbalsem gesmeerd (ze hadden alleen de witte, koop deze niet trouwens want die verwarmt door een menthol effect, een stuk minder heftig)

pittenzak helaas niet meer voor handen

en die oefeningen die ik geadviseerd kreeg zijn o.a. hollen en bollen op handen en knieen, hometrainer, planking met linkerbeen naar voor/rechterarm naar voor

thanks!

jaja! heb ook tijgerbalsem gesmeerd (ze hadden alleen de witte, koop deze niet trouwens want die verwarmt door een menthol effect, een stuk minder heftig)

pittenzak helaas niet meer voor handen

en die oefeningen die ik geadviseerd kreeg zijn o.a. hollen en bollen op handen en knieen, hometrainer, planking met linkerbeen naar voor/rechterarm naar voor

thanks!

o.0 dat wist ik niet van de witte tijgerbalsem. Me ma koopt die juist altijd omdat die minder afgeeft.

Oefenen die ik meestal doe zijn:

Op de rug liggen en de knieën naar de borst toe en dan jezelf soort van "fijnknijpen" dmv van je knieën.

Op de grond liggen en je benen apart van elkaar wegduwen (benen gestrekt houden)

Heel simpel; aan de trap gaan hangen en jezelf gewoon lekker uitrekken.

en op je rug liggen en dan je knieën in een hoek en dan je kop naar links knieën naar rechts en andersom.

Brotip 4: rol er (vrij hard) overheen met een foamroller, deegroller, of wat er ook op lijkt :)

Protip 1:
Ga langs een fysio

o.0 dat wist ik niet van de witte tijgerbalsem. Me ma koopt die juist altijd omdat die minder afgeeft.

Oefenen die ik meestal doe zijn:

Op de rug liggen en de knieën naar de borst toe en dan jezelf soort van "fijnknijpen" dmv van je knieën.

Op de grond liggen en je benen apart van elkaar wegduwen (benen gestrekt houden)

Heel simpel; aan de trap gaan hangen en jezelf gewoon lekker uitrekken.

en op je rug liggen en dan je knieën in een hoek en dan je kop naar links knieën naar rechts en andersom.

ik zet de pulldown heel zwaar, pak em redelijk breed en hang daar aan.
af en toen stukje naar je toe trekken.

en die laatste doe ik ook

@killy: vorige keer, jaar geleden, al gedaan. het zou aan m'n kleinere/coordinerende spieren liggen.
want mn grotere spieren zijn te veel getraind en daardoor nemen die de taken over van de kleinere spieren.
opblaaskussen gekocht en 30min per dag op kantoor gebruiken.
maandelijks bij de fysio vooruitgang meten op instabiel krukje verbonden aan pc scherm/programmaatje en daarop heupwiegend een stip door een route coordineren.
leuk allemaal maar tot voor kort straalde de pijn nog steeds uit tot onder m'n kuit..

Dit

35v4lm.jpg

Terug
Naar boven