XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Je naam was toch niet zichtbaar en op fb heb je dezelfde foto als hier.

Ik zie het probleem niet :dunno:

naam etc enzo waren allemaal zichtbaar.

Vind het maar beetje kansloos vrouwen trollen op internet, het is een ander verhaal als je ook echt de ballen hebt om ze zo in het echt te behandelen of beetje RL trolling doet.. maar zo verstopt achter je bureau vind ik gwn smerig. Niet op dennis denys gericht fso want kan natuurlijk niet weten of hij alpha of beta is, maarja just sayin.

Oh damn she so mad osheaat,
We got a hormone overdrive, make it fuaaark son!
Thicklin' organs all the way

Stelletje E-hero's hier. Gaat nergens over om bij een serieus lid zo te trollen.

naam etc enzo waren allemaal zichtbaar.

Vind het maar beetje kansloos vrouwen trollen op internet, het is een ander verhaal als je ook echt de ballen hebt om ze zo in het echt te behandelen of beetje RL trolling doet.. maar zo verstopt achter je bureau vind ik gwn smerig. Niet op dennis denys gericht fso want kan natuurlijk niet weten of hij alpha of beta is, maarja just sayin.
Als nitwit haar naam zichtbaar was, trek ik mijn woorden terug :o
Ik dacht dat alleen dennis zijn naam zichtbaar was, wat volgens mij een trollaccount is aangezien alle foto's van een andere persoon zijn.
Of is dat je echte naam mickie?

ik had je naam er toch uitgeknipt? en je hebt de meeste mensen van dbb al staan op je facebook...

anyway, ik heb mijn straf gekregen hoor :(

En terecht, was het de eerste keer dat je een knappe vrouw op je Facebook had? Wist je er niet helemaal mee om te gaan?

Ik dacht dat alleen dennis zijn naam zichtbaar was, wat volgens mij een trollaccount is aangezien alle foto's van een andere persoon zijn.

nee, is idd troll account
en haar naam was niet zichtbaar

Laatst bewerkt:
Poee 6x lukt denk niet hoor. Maar ga t gwn proberen als de gym leeg is, smijt ik die dingen van me af als t niet lukt:p

Daar begin je al helemaal fout! Gewoon beginnen en die t*fus dingen 6 keer drukken. En al helemaal niet denken dat het niet lukt.

En terecht, was het de eerste keer dat je een knappe vrouw op je Facebook had? Wist je er niet helemaal mee om te gaan?

Ik vraag me af of ze jou ooit je ''beloning'' zal geven, als je altijd zo overreacted reageert als het om haar gaat. Als je het wat rustiger aan doet en niet gelijk je lul verpakt als een kadotje beschikbaar stelt(dus haar ook een beetje een uitdaging geeft) is er nog hoop, als je zo door gaat wordt je slechts een kennis en verspil je zoveel tijd, omdat ze je toch niet in bed wil:D

Ik vraag me af of ze jou ooit je ''beloning'' zal geven, als je altijd zo overreacted reageert als het om haar gaat. Als je het wat rustiger aan doet en niet gelijk je lul verpakt als een kadotje beschikbaar stelt(dus haar ook een beetje een uitdaging geeft) is er nog hoop, als je zo door gaat wordt je slechts een kennis en verspil je zoveel tijd, omdat ze je toch niet in bed wil:D

ik dacht gelijk aan dit:

2dhs8xu.jpg

Ik heb een vriendin maatje. En ik ken haar persoonlijk, neem het ook op voor andere mensen die ik mag.

Begrijp me niet verkeerd, voor vrouwen opkomen IRL ben ik helemaal voor(kost tenminste wat ballen), maar op het internet met overdosis aan slijmberichtjes... denk eerder dat vrouwen dat creepy vinden;)

Mijn naam en alle andere gegevens stonden er in, tevens een foto van mijn zoon.

Geintje kan ik echt wel hebben, dit is gewoon wanhopig kansloos.

Begrijp me niet verkeerd, voor vrouwen opkomen IRL ben ik helemaal voor(kost tenminste wat ballen), maar op het internet met overdosis aan slijmberichtjes... denk eerder dat vrouwen dat creepy vinden;)

Je zal in real life ook wel massive indruk maken :roflol:

ik had je naam er toch uitgeknipt? en je hebt de meeste mensen van dbb al staan op je facebook...

anyway, ik heb mijn straf gekregen hoor :(

Nee maat, alles stond er in. En daarna ook nog eens gequote nog een keertje. Dat ik mensen van DBB er op heb staan geeft jou geen enkel recht om hier mijn gegevens neer te pleuren.

Ik heb een vriendin maatje. En ik ken haar persoonlijk, neem het ook op voor andere mensen die ik mag.

Ja maar wat is je doel dan uiteindelijk? haar gewoon voor de rest van je leven als ''kennis'' onderhouden? Of wil je stiekem toch iets meer...:o Ik ben geen vrouw en voor mij is 't ook al duidelijk wat jij stiekem wilt, laat staan wat Nitwit denkt.

Dirkje komt ook wel eens voor mij op hoor :heart:

Terug
Naar boven