- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit heb ik dus ook. Alles is afgeschermd.
Een aantal DBBers zitten er op, daar heb ik tot dusver nooit problemen mee gehad. beetje jammer als er dan 1 het nodig vindt om zijn ego op te krikken over mijn rug.
Whatever, het is weinig boeiends aan info (wie ik ben, ben ik nou eenmaal en ik heb weinig om mij voor te schamen) maar het is not done om iemands prive gegevens te misbruiken omdat je zonodig 'grappig' wilt zijn.
Het was kansloos, sloeg kant noch wal.
als het privé is moet je het niet op internet zetten.
170 gebankt terwijl ik me zo beroerd voelde en zware spierpijn in me triceps nog van woensdag..![]()
nou ik zou het niet relaxt hebben als mijn facebookvrienden zomaar alles overal gingen posten, daarvoor heb ik profiel afgeschermd en accepteer ik niet alles en iedereen
niet gelukt, jammer.Ooit wel eens gehoord van de term 'afschermen'?? Dat betekent dat je het niet kan zien als je niet op mijn FB zit he..als je iets prive wil houden dan moet je het gewoon niet op het internet zetten, bedrijven zoals google etc. weten praktisch alles van je als je een beetje losbanding met info bent.
Ooit wel eens gehoord van de term 'afschermen'?? Dat betekent dat je het niet kan zien als je niet op mijn FB zit he..
Hoi ik ben terug, ik heb jullie niet gemist. Wat ik wel heb ondergaan is een kompleet nieuwe avontuur, ben de afgelopen 1.5 maand poker pro geweest en duizende dollars verdient, uit mijn stomheid dacht ik dat ik de beste was... En had dus ook de nummer 1 van NL Heads up uitgedaagd, voor heads up toernooitjes met $500 dollar inleg, uiteindelijk ingemaakt zoals jullie hier zien....
http://i46.tinypic.com/2dklrbk.png
Ik had nooit tegen hem moeten spelen, ik weet het... maar soms moet je risisoc nemen in het leven. Uit paniek mijn laatste 1300 dollar uitgecashed en maar besloten te stoppen met poker. Als ik hem had vermeden had ik nog duizende dollars kunnen verdienen, maar door mijn ego het weer verloren... Ik wou gewoon net als met BB de beste zijn en had mijn doelen vrij hoog staan, geen zin om alles weer terug te verdienen dus ik stop met poker. Geld maakt mij niks uit, ik wou gewoon de beste zijnniet gelukt, jammer.

Hoe veel uur zat je te pokeren per dag? Ga gewoon werken man, ook meer zekerheid.
Edit: Oh geld boeit je niet, naja dan leuk toch![]()
misschien had ik eerst gewoon een jaar door moeten spelen tegen slechtere spelers om zo'n 25-30k te verdienen, maar had ff geen gedult
en mijn ego won het van me

Er is een verschil tussen ECHT geheim en gewoon liever dat niet iedereen ziet. Anders bestond inderdaad dat afschermen niet. Sure, het is altijd nog te bereiken want eenmaal op internet altijd op internet... maar je moet het dan maar net weten te vinden. Als iemand anders dat voor je neus gooit is het natuurlijk lullig. Je kiest zelf waar jij je informatie neerzetyou don't say, maar het staat dan wel eenmaal op internet en als je niet wel dat bepaalde mensen iets niet zien dat moet je het niet op internet zetten, klaar. dat merk je nu toch weer.
.Het waren dit soort toernooitjes: 1 vs 1 had er een paar gewonnen, maar uiteindelijk meer verloren dan gewonnen
Buy-In: $493.35/$6.65 USD
2 spelers
Totale Prijzenpot: $986.70 USD
Toernooi gestart 17/05/2012 12:21:26 ET
Beste *******,
Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 986,70 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.
Gefeliciteerd!
Bedankt voor je deelname.