MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zeer tevreden over bench VPR

Dit heb ik dus ook. Alles is afgeschermd.
Een aantal DBBers zitten er op, daar heb ik tot dusver nooit problemen mee gehad. beetje jammer als er dan 1 het nodig vindt om zijn ego op te krikken over mijn rug.

Whatever, het is weinig boeiends aan info (wie ik ben, ben ik nou eenmaal en ik heb weinig om mij voor te schamen :D) maar het is not done om iemands prive gegevens te misbruiken omdat je zonodig 'grappig' wilt zijn.

Het was kansloos, sloeg kant noch wal.

als het privé is moet je het niet op internet zetten.

als het privé is moet je het niet op internet zetten.

nou ik zou het niet relaxt hebben als mijn facebookvrienden zomaar alles overal gingen posten, daarvoor heb ik profiel afgeschermd en accepteer ik niet alles en iedereen

nou ik zou het niet relaxt hebben als mijn facebookvrienden zomaar alles overal gingen posten, daarvoor heb ik profiel afgeschermd en accepteer ik niet alles en iedereen

als je iets prive wil houden dan moet je het gewoon niet op het internet zetten, bedrijven zoals google etc. weten praktisch alles van je als je een beetje losbanding met info bent.

Hoi ik ben terug, ik heb jullie niet gemist. Wat ik wel heb ondergaan is een kompleet nieuwe avontuur, ben de afgelopen 1.5 maand poker pro geweest en duizende dollars verdient, uit mijn stomheid dacht ik dat ik de beste was... En had dus ook de nummer 1 van NL Heads up uitgedaagd, voor heads up toernooitjes met $500 dollar inleg, uiteindelijk ingemaakt zoals jullie hier zien....

2dklrbk.png

Ik had nooit tegen hem moeten spelen, ik weet het... maar soms moet je risisoc nemen in het leven. Uit paniek mijn laatste 1300 dollar uitgecashed en maar besloten te stoppen met poker. Als ik hem had vermeden had ik nog duizende dollars kunnen verdienen, maar door mijn ego het weer verloren... Ik wou gewoon net als met BB de beste zijn en had mijn doelen vrij hoog staan, geen zin om alles weer terug te verdienen dus ik stop met poker. Geld maakt mij niks uit, ik wou gewoon de beste zijn :) niet gelukt, jammer.

De voldoening dat je krijgt als je in de kleedkamers bekeken wordt als doel van anderen:D, ik weet dat het ik nog niet zo veel massa heb:D, maar de combinatie van wat massa en goed droogstaan staat blijkbaar niet mis;)!

als je iets prive wil houden dan moet je het gewoon niet op het internet zetten, bedrijven zoals google etc. weten praktisch alles van je als je een beetje losbanding met info bent.
Ooit wel eens gehoord van de term 'afschermen'?? Dat betekent dat je het niet kan zien als je niet op mijn FB zit he..

Ooit wel eens gehoord van de term 'afschermen'?? Dat betekent dat je het niet kan zien als je niet op mijn FB zit he..

you don't say, maar het staat dan wel eenmaal op internet en als je niet wel dat bepaalde mensen iets niet zien dat moet je het niet op internet zetten, klaar. dat merk je nu toch weer.

Hoi ik ben terug, ik heb jullie niet gemist. Wat ik wel heb ondergaan is een kompleet nieuwe avontuur, ben de afgelopen 1.5 maand poker pro geweest en duizende dollars verdient, uit mijn stomheid dacht ik dat ik de beste was... En had dus ook de nummer 1 van NL Heads up uitgedaagd, voor heads up toernooitjes met $500 dollar inleg, uiteindelijk ingemaakt zoals jullie hier zien....

http://i46.tinypic.com/2dklrbk.png

Ik had nooit tegen hem moeten spelen, ik weet het... maar soms moet je risisoc nemen in het leven. Uit paniek mijn laatste 1300 dollar uitgecashed en maar besloten te stoppen met poker. Als ik hem had vermeden had ik nog duizende dollars kunnen verdienen, maar door mijn ego het weer verloren... Ik wou gewoon net als met BB de beste zijn en had mijn doelen vrij hoog staan, geen zin om alles weer terug te verdienen dus ik stop met poker. Geld maakt mij niks uit, ik wou gewoon de beste zijn :) niet gelukt, jammer.

Hoe veel uur zat je te pokeren per dag? Ga gewoon werken man, ook meer zekerheid.

Edit: Oh geld boeit je niet, naja dan leuk toch :)

Met alle respect naar Nitwit vindt ik het niet handig om mensen die je kent via een forum te gaan toevoegen als vriend op social media, dan zet je zelf een deur open naar de situatie waar je nu in bent gekomen.
Maakt de lage actie om de gegevens te publiceren er niet minder op trouwens.

wie publiceerde wat trouwens? heb het hele gezeik gemist

@pokerladron, heb je karma bericht gelezen, cashgmen is niks voor mij, 1 vs 1 vind ik meer een uitdaging, maarja idc vind geld niet zo belangrijk wou gewoon de beste verslaan, he'b mijn laatste $1300 op mijn rekening gestort voor een fijne vakantie:):o;)

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 18:35 ----------

Hoe veel uur zat je te pokeren per dag? Ga gewoon werken man, ook meer zekerheid.

Edit: Oh geld boeit je niet, naja dan leuk toch :)

gemiddeld 4 uur. Maakte vorige maand $2000,- en deze maand had ik al $1500,- gemaakt terwijl de maand nog niet om was. Tja ik vind geld idd niet belangrijk, ik wou meer voor hoge bedragen spelen tegen de beste spelers om die te verslaan, als ik win word ik rijk, als ik verlies jammer dan:) misschien had ik eerst gewoon een jaar door moeten spelen tegen slechtere spelers om zo'n 25-30k te verdienen, maar had ff geen gedult:) en mijn ego won het van me;)

Laatst bewerkt:
een glas cola :)

Het waren dit soort toernooitjes: 1 vs 1 had er een paar gewonnen, maar uiteindelijk meer verloren dan gewonnen:)

Buy-In: $493.35/$6.65 USD
2 spelers
Totale Prijzenpot: $986.70 USD
Toernooi gestart 17/05/2012 12:21:26 ET

Beste *******,

Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 986,70 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.

you don't say, maar het staat dan wel eenmaal op internet en als je niet wel dat bepaalde mensen iets niet zien dat moet je het niet op internet zetten, klaar. dat merk je nu toch weer.
Er is een verschil tussen ECHT geheim en gewoon liever dat niet iedereen ziet. Anders bestond inderdaad dat afschermen niet. Sure, het is altijd nog te bereiken want eenmaal op internet altijd op internet... maar je moet het dan maar net weten te vinden. Als iemand anders dat voor je neus gooit is het natuurlijk lullig. Je kiest zelf waar jij je informatie neerzet :).

aaight! 12 samples bij me bestelling
4x maximize intens (2smaken)
2x whey perf
2x whey casein
2x noxipro
2x hemavol

Heb foto van killy zn chick :)

Het waren dit soort toernooitjes: 1 vs 1 had er een paar gewonnen, maar uiteindelijk meer verloren dan gewonnen:)

Buy-In: $493.35/$6.65 USD
2 spelers
Totale Prijzenpot: $986.70 USD
Toernooi gestart 17/05/2012 12:21:26 ET

Beste *******,

Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 986,70 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.

Tja dan zit je tegen mensen met een enorme roll met ook veel ervaring als ze deze toernooien beaten + er een fatsoenlijke roll management op na houden, niet gek dat je dan zo snel piekt en daalt.
Wel een lekkere prestatie hoor je beat niet zomaar dit soort toernooitjes dus je kunt wel kaarten.

Terug
Naar boven