- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmz what is going on here? I think I missed something...![]()
Poee 6x lukt denk niet hoor. Maar ga t gwn proberen als de gym leeg is, smijt ik die dingen van me af als t niet lukt![]()
Gevaren van het internet.. Nog zoiets waarom ik mijn echte naam niet gebruik op socialmedia.Nee maat, alles stond er in. En daarna ook nog eens gequote nog een keertje. Dat ik mensen van DBB er op heb staan geeft jou geen enkel recht om hier mijn gegevens neer te pleuren.
Dat ik direct schouders en cardio ga doen en hierna met mijn ouders bij de Chinees ga eten. Lekker veel gebakken rijst met zoetzure saus en kippenblokjes!!!!![]()
eindelijk 180 deadlift. **** **** **** **** yeah
http://cdn.head-fi.org/2/27/27366788_happy-homer5B15D.png

Slotje op je profielhm ik heb sowieso geen facebook,hyves of twitter.
beter als je gaat solliciteren anders krijgen mensen misschien verkeerde indruk als je sollicitatiebrief stuurt en ze je ff googlen
170 gebankt terwijl ik me zo beroerd voelde en zware spierpijn in me triceps nog van woensdag..![]()
Die k*t gaat volgens mij iedereen af op body en fitshop, mij heeft ze ook toegevoegd => toedeledokie, enkeltje prullenbak.
Dit heb ik dus ook. Alles is afgeschermd.
) maar het is not done om iemands prive gegevens te misbruiken omdat je zonodig 'grappig' wilt zijn.