XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hmmz what is going on here? I think I missed something...???

Een bosje bloemen doet et altijd goed mickie

Nitwits gegevens? Wat heb ik gemist?

Dat ik direct schouders en cardio ga doen en hierna met mijn ouders bij de Chinees ga eten. Lekker veel gebakken rijst met zoetzure saus en kippenblokjes!!!! :D

Nee maat, alles stond er in. En daarna ook nog eens gequote nog een keertje. Dat ik mensen van DBB er op heb staan geeft jou geen enkel recht om hier mijn gegevens neer te pleuren.
Gevaren van het internet.. Nog zoiets waarom ik mijn echte naam niet gebruik op socialmedia.

Dat ik direct schouders en cardio ga doen en hierna met mijn ouders bij de Chinees ga eten. Lekker veel gebakken rijst met zoetzure saus en kippenblokjes!!!! :D

sweetjesus.jpg

Moet ook weer een keer bij de wok gaan eten.. onbeperkt kip vreten.

Kip plus saus is idd zalig... zooitje gebakken eieren als voorgerecht nomnomnomnom

eindelijk 180 deadlift. **** **** **** **** yeah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen comingup?

hm ik heb sowieso geen facebook,hyves of twitter.
beter als je gaat solliciteren anders krijgen mensen misschien verkeerde indruk als je sollicitatiebrief stuurt en ze je ff googlen

170 gebankt terwijl ik me zo beroerd voelde en zware spierpijn in me triceps nog van woensdag..:D

Dit heb ik dus ook. Alles is afgeschermd.
Een aantal DBBers zitten er op, daar heb ik tot dusver nooit problemen mee gehad. beetje jammer als er dan 1 het nodig vindt om zijn ego op te krikken over mijn rug.

Whatever, het is weinig boeiends aan info (wie ik ben, ben ik nou eenmaal en ik heb weinig om mij voor te schamen :D) maar het is not done om iemands prive gegevens te misbruiken omdat je zonodig 'grappig' wilt zijn.

Het was kansloos, sloeg kant noch wal.

Terug
Naar boven