Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het is Roodharigendag vandaag
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteravond toen ik helemaal kaklam was met een paar gasten proberen een olifant te stelen van het circus :D maar ze zaten binnen :(

Dus toen rondjes gerend in de circustent, in die ring zeg maar. Was leuk :)

Laatst bewerkt:
Straks dweilen, poetsen, stofzuigen en meehelpen met een cake bakken, mijn dag kan alvast niet meer stuk.

Het heeft zelden zo lekker geroken in m'n huisje, en kan met recht zeggen dat dit een onvergetelijke ervaring was!

Gruwelijke tackle met American football :D

de herrinering aan gisteravond/ochtend :roflol: + boze vader van een maat die daarnet langs kwam

Zover ben ik natuurlijk nog niet, eerst maar even kijken of ze iets hebben wat goed bij me past.

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

Watskuburt?

veel te veel , maat van mij had ruzie met andere maat van mij , hij gooide bierflesje naar ons en vloog net naast mij kapot op de grond , toen hij naar huis ging zijn we met 4 man naar zijn huis gereden en hebben we het hele huis wakker gemaakt en hij kwam in zn onderbroek naar buiten met zon opendoenbare pyjama ofzo?:roflol: zat veel te zat om nog te kunnen nadenken en hij sloeg meerdere keren op mijn maat en hij deed gewoon niets terug , toen kwam zijn moeder naar buiten hahaha ! zijn we dan op iemand zijn hof gelopen en dan maar terug naar de cafe :P daarnet kwam zn vader om wat meer informatie op te doen , gelukkig dat hij niet thuis was anders ging hij niet weten wat hij met ons zou gedaan hebben zij hij , en ging hij de politie gebeld hebben :p zijn vrouw zei tegen hem dat iedereen daar ston te roepen en te klappen op elkaar hahah :roflol: ik zeg dat ik niets heb gedaan , hij zegt ja maar e was er wel bij ... maarja komt wel goed :P

Wil wel eens een buffel in een roze schortje zien.:)
:gay:
veel te veel , maat van mij had ruzie met andere maat van mij , hij gooide bierflesje naar ons en vloog net naast mij kapot op de grond , toen hij naar huis ging zijn we met 4 man naar zijn huis gereden en hebben we het hele huis wakker gemaakt en hij kwam in zn onderbroek naar buiten met zon opendoenbare pyjama ofzo?:roflol: zat veel te zat om nog te kunnen nadenken en hij sloeg meerdere keren op mijn maat en hij deed gewoon niets terug , toen kwam zijn moeder naar buiten hahaha ! zijn we dan op iemand zijn hof gelopen en dan maar terug naar de cafe :P daarnet kwam zn vader om wat meer informatie op te doen , gelukkig dat hij niet thuis was anders ging hij niet weten wat hij met ons zou gedaan hebben zij hij , en ging hij de politie gebeld hebben :p zijn vrouw zei tegen hem dat iedereen daar ston te roepen en te klappen op elkaar hahah :roflol: ik zeg dat ik niets heb gedaan , hij zegt ja maar e was er wel bij ... maarja komt wel goed :P
Die heb ik ook, is dat zo'n transparante?

Nee dat is een badjas stelletje badmutsen. :)

Terug
Naar boven