FrankyB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks dweilen, poetsen, stofzuigen en meehelpen met een cake bakken, mijn dag kan alvast niet meer stuk.

Het heeft zelden zo lekker geroken in m'n huisje, en kan met recht zeggen dat dit een onvergetelijke ervaring was!

Zo'n schortje staat me best goed, ik ga morgen kijken of ze mijn maat ook in het roze hebben evt. voorzien van een kleurrijk bloemenmotief!

Zo'n schortje staat me best goed, ik ga morgen kijken of ze mijn maat ook in het roze hebben evt. voorzien van een kleurrijk bloemenmotief!![]()

Zover ben ik natuurlijk nog niet, eerst maar even kijken of ze iets hebben wat goed bij me past.
Watskuburt?de herrinering aan gisteravond/ochtend+ boze vader van een maat die daarnet langs kwam
Zover ben ik natuurlijk nog niet, eerst maar even kijken of ze iets hebben wat goed bij me past.

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:30 ----------
Watskuburt?
zat veel te zat om nog te kunnen nadenken en hij sloeg meerdere keren op mijn maat en hij deed gewoon niets terug , toen kwam zijn moeder naar buiten hahaha ! zijn we dan op iemand zijn hof gelopen en dan maar terug naar de cafe
daarnet kwam zn vader om wat meer informatie op te doen , gelukkig dat hij niet thuis was anders ging hij niet weten wat hij met ons zou gedaan hebben zij hij , en ging hij de politie gebeld hebben
zijn vrouw zei tegen hem dat iedereen daar ston te roepen en te klappen op elkaar hahah
ik zeg dat ik niets heb gedaan , hij zegt ja maar e was er wel bij ... maarja komt wel goed 

Die heb ik ook, is dat zo'n transparante?veel te veel , maat van mij had ruzie met andere maat van mij , hij gooide bierflesje naar ons en vloog net naast mij kapot op de grond , toen hij naar huis ging zijn we met 4 man naar zijn huis gereden en hebben we het hele huis wakker gemaakt en hij kwam in zn onderbroek naar buiten met zon opendoenbare pyjama ofzo?zat veel te zat om nog te kunnen nadenken en hij sloeg meerdere keren op mijn maat en hij deed gewoon niets terug , toen kwam zijn moeder naar buiten hahaha ! zijn we dan op iemand zijn hof gelopen en dan maar terug naar de cafe
daarnet kwam zn vader om wat meer informatie op te doen , gelukkig dat hij niet thuis was anders ging hij niet weten wat hij met ons zou gedaan hebben zij hij , en ging hij de politie gebeld hebben
zijn vrouw zei tegen hem dat iedereen daar ston te roepen en te klappen op elkaar hahah
ik zeg dat ik niets heb gedaan , hij zegt ja maar e was er wel bij ... maarja komt wel goed
![]()
nee man haha! 

nee man haha!
zo iets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------
Hier heet dat ochtendjas?![]()

Een badjas is pas een badjas als 'ie van badstof is.True story.