Een waterfiets is toch ook niet van water gemaakt.Een badjas is pas een badjas als 'ie van badstof is.True story.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een waterfiets is toch ook niet van water gemaakt.Een badjas is pas een badjas als 'ie van badstof is.True story.
Aha bedankt voor de toelichting:
Dus badstof is nog eens dubbelzinnig ook.Het verhaal gaat, dat badstof toevallig zou zijn ontwikkeld vanwege een productiefout in een weverij.

veel te veel , maat van mij had ruzie met andere maat van mij , hij gooide bierflesje naar ons en vloog net naast mij kapot op de grond , toen hij naar huis ging zijn we met 4 man naar zijn huis gereden en hebben we het hele huis wakker gemaakt en hij kwam in zn onderbroek naar buiten met zon opendoenbare pyjama ofzo?zat veel te zat om nog te kunnen nadenken en hij sloeg meerdere keren op mijn maat en hij deed gewoon niets terug , toen kwam zijn moeder naar buiten hahaha ! zijn we dan op iemand zijn hof gelopen en dan maar terug naar de cafe
daarnet kwam zn vader om wat meer informatie op te doen , gelukkig dat hij niet thuis was anders ging hij niet weten wat hij met ons zou gedaan hebben zij hij , en ging hij de politie gebeld hebben
zijn vrouw zei tegen hem dat iedereen daar ston te roepen en te klappen op elkaar hahah
ik zeg dat ik niets heb gedaan , hij zegt ja maar e was er wel bij ... maarja komt wel goed
![]()

kom we gaan naar ****** , komt hij daar toe en krijgt hij slaag en doet hij niets terug en heeft hij de volgende dag nog gezaag ook
epic!Ik heb geen anorexia en ik prefereer tevens badjasstof ter bescherming van m'n voortplantingsgereedschappen.
Vraag anders of ie zich even aanmeldt op dit forum, want vergeet niet dat DBB meer professionele hulpverleners herbergt dan dat een baviaan haren op z'n ballen heeft.ja haha , allee ik ging er mij niet teveel mee moeien ze , ik wist toch dat er geklaag ging zijn van ouders etckom we gaan naar ****** , komt hij daar toe en krijgt hij slaag en doet hij niets terug en heeft hij de volgende dag nog gezaag ook
epic!
Ik heb geen anorexia en ik prefereer tevens badjasstof ter bescherming van m'n voortplantingsgereedschappen.
---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:38 ----------
Vraag anders of ie zich even aanmeldt op dit forum, want vergeet niet dat DBB meer professionele hulpverleners herbergt dan dat een baviaan haren op z'n ballen heeft.

Het is te hopen dat je brood hebt als Jan thuiskomt om een boterham te vragen en niemand thuis is, heb je trouwens al wat aan die muis in het voorhuis gedaan?nee da gaak mij nie riskeren of kheb kans op nog meer gezaag![]()
Het is te hopen dat je brood hebt als Jan thuiskomt om een boterham te vragen en niemand thuis is, heb je trouwens al wat aan die muis in het voorhuis gedaan?

eerst stuk van die zin snap ik nie echt , nee er loopt nog altijd zo een klein muisje rond![]()
Damn...en je vader en je moeder waren ook niet thuis zeker?
stop met te mind****en
ok...eerst stuk van die zin snap ik nie echt , nee er loopt nog altijd zo een klein muisje rond![]()

En de wiede wiede wagen, staat die nog op de oprit?