Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

jezus man "markrot" die in het bodyenfitshop topic aan het vragen is of hij 2 euro terug kan krijgen van bodyenfitshop omdat vrijdag creatine in de weekaanbieding kwam en hij 1-3 dagen daarvoor had besteld. :roflol: wel triest als je daar moeilijk over gaat doen

jezus man "markrot" die in het bodyenfitshop topic aan het vragen is of hij 2 euro terug kan krijgen van bodyenfitshop omdat vrijdag creatine in de weekaanbieding kwam en hij 1-3 dagen daarvoor had besteld. :roflol: wel triest als je daar moeilijk over gaat doen

Was bij z'n T-shirt topic ook; Geld speelt geen rol! En vervolgens een 30euro t-shirt duur vinden. :roflol:

Inb4 markrot

ja sorry hoor maar dat is dus waar hollanders het gierige imago van hebben hahaha

om half 11 3.5ml G, zo richting de stad en chicks aanranden

Lekker vroeg wakker geworden, en gebleven. Nog even volhouden :D.

Veel te dikke vriend van me die sinds een week meegaat naar de gym en een uur na de workout een foto smst van alle gezonde shit die hij heeft gekocht, met de tekst erbij: "nu al zin in de volgende workout!". #feelsproud

Veel te dikke vriend van me die sinds een week meegaat naar de gym en een uur na de workout een foto smst van alle gezonde shit die hij heeft gekocht, met de tekst erbij: "nu al zin in de volgende workout!". #feelsproud
hij had het ook op facebook kunnen zetten

Mega troll "Chellss Laval" die gewoon een jongetje blijkt te zijn. :roflol::roflol::roflol:!

Zonnebank kuur is gepland begin Juni & alles voor tanden bleken is ook binnen.
Heb ik toch nog een goede bezigheid tussen de examens door & iets om naar uit te kijken.

Terug
Naar boven