XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik direct schouders en cardio ga doen en hierna met mijn ouders bij de Chinees ga eten. Lekker veel gebakken rijst met zoetzure saus en kippenblokjes!!!! :D
Super training gehad en mijn buik zit echt helemaal vol!! Nu aan het bekomen op mijn bed :D

Lol maand geen pwo gehad, 2,5 scoop noxi erin en ik sta gelijk helemaal strak van de pwo. gaat een nice training worden!! :)

Dit heb ik dus ook. Alles is afgeschermd.
Een aantal DBBers zitten er op, daar heb ik tot dusver nooit problemen mee gehad. beetje jammer als er dan 1 het nodig vindt om zijn ego op te krikken over mijn rug.

Whatever, het is weinig boeiends aan info (wie ik ben, ben ik nou eenmaal en ik heb weinig om mij voor te schamen :D) maar het is not done om iemands prive gegevens te misbruiken omdat je zonodig 'grappig' wilt zijn.

Het was kansloos, sloeg kant noch wal.

het ging gewoon een goeie troll geweest zijn, mits ik je werkgegevens etc ook had weggeknipt
ik had je naam langs boven wel weggeknipt maar ik had er verder niet aan gedacht om je woonplaats, werkgegevens etc ook weg te knippen, dus daarvoor mijn excuses. het was niet mijn bedoeling om die op dbb te publiceren
en volgens mij voel je je stiekem ook een beetje teleurgesteld en voor paal gezet omdat je dacht dat het een echt profiel was en die gast van de foto's interesse in je had? vanwaar anders die reacties op mn foto's?

het ging gewoon een goeie troll geweest zijn, mits ik je werkgegevens etc ook had weggeknipt
ik had je naam langs boven wel weggeknipt maar ik had er verder niet aan gedacht om je woonplaats, werkgegevens etc ook weg te knippen, dus daarvoor mijn excuses. het was niet mijn bedoeling om die op dbb te publiceren
en volgens mij voel je je stiekem ook een beetje teleurgesteld en voor paal gezet omdat je dacht dat het een echt profiel was en die gast van de foto's interesse in je had? vanwaar anders die reacties op mn foto's?
Wat was de troll precies? Heb alles gemist.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om je terug te trollen.. Le me is niet gek :cool:

Thanks voor de excuses.

ff "iemand" diablo boost gegeven lol.

osevrd.jpg

Laatst bewerkt:
Zonnetje -> dag goed.

Zin om te werken straks! Ook al is de muziek bout, beter dat het seizoen weer is begonnen :D Gewoon betaald vrouwen kijken :P

Zin om te werken straks! Ook al is de muziek bout, beter dat het seizoen weer is begonnen :D Gewoon betaald vrouwen kijken :P

aan je stats te zien neem ik aan dat je security doet, zie het al voor me ; jij als barman van 120+kg:D

Ik kwam dit tegen op facebook. Al die West-Vlamingen gingen direct in de aanval :roflol:
(ben zelf van Antwerpen :D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven