Ryanvdv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
aaight! 12 samples bij me bestelling
4x maximize intens (2smaken)
2x whey perf
2x whey casein
2x noxipro
2x hemavol
wtf hoe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aaight! 12 samples bij me bestelling
4x maximize intens (2smaken)
2x whey perf
2x whey casein
2x noxipro
2x hemavol
Super training gehad en mijn buik zit echt helemaal vol!! Nu aan het bekomen op mijn bedDat ik direct schouders en cardio ga doen en hierna met mijn ouders bij de Chinees ga eten. Lekker veel gebakken rijst met zoetzure saus en kippenblokjes!!!!![]()

Dit heb ik dus ook. Alles is afgeschermd.
Een aantal DBBers zitten er op, daar heb ik tot dusver nooit problemen mee gehad. beetje jammer als er dan 1 het nodig vindt om zijn ego op te krikken over mijn rug.
Whatever, het is weinig boeiends aan info (wie ik ben, ben ik nou eenmaal en ik heb weinig om mij voor te schamen) maar het is not done om iemands prive gegevens te misbruiken omdat je zonodig 'grappig' wilt zijn.
Het was kansloos, sloeg kant noch wal.
Wat was de troll precies? Heb alles gemist.het ging gewoon een goeie troll geweest zijn, mits ik je werkgegevens etc ook had weggeknipt
ik had je naam langs boven wel weggeknipt maar ik had er verder niet aan gedacht om je woonplaats, werkgegevens etc ook weg te knippen, dus daarvoor mijn excuses. het was niet mijn bedoeling om die op dbb te publiceren
en volgens mij voel je je stiekem ook een beetje teleurgesteld en voor paal gezet omdat je dacht dat het een echt profiel was en die gast van de foto's interesse in je had? vanwaar anders die reacties op mn foto's?
het ging gewoon een goeie troll geweest zijn, mits ik je werkgegevens etc ook had weggeknipt
ik had je naam langs boven wel weggeknipt maar ik had er verder niet aan gedacht om je woonplaats, werkgegevens etc ook weg te knippen, dus daarvoor mijn excuses. het was niet mijn bedoeling om die op dbb te publiceren
en volgens mij voel je je stiekem ook een beetje teleurgesteld en voor paal gezet omdat je dacht dat het een echt profiel was en die gast van de foto's interesse in je had? vanwaar anders die reacties op mn foto's?

ik heb ook al foto's gezien van killy zn rechterhand?

Terug trollen suureeeeeeeOm je terug te trollen.. Le me is niet gek
Thanks voor de excuses.

Zin om te werken straks! Ook al is de muziek bout, beter dat het seizoen weer is begonnenGewoon betaald vrouwen kijken
![]()

Ik kreeg maar 10 samples bij een bestelling van 260![]()
170 gebankt terwijl ik me zo beroerd voelde en zware spierpijn in me triceps nog van woensdag..![]()