Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongens, wat een gezeik om een mini waterijsje! Die 10g suiker gaan het niet doen hoor. Dan neem ik wel hap minder rijst. Het is niet dat we pro's zijn of in wedstrijd prep zitten

Zal je dan wel zien

)

Zal je dan wel zien
edit: nvm, heb net je schema bekeken. Zal wel meevallen
(kan dat het een raar schema is, of ligt dat aan mij?)
Waarom gebruik je kwark als eiwitbron?Staan best veel schemas, is een beetje zooitje... heb net de nieuwe (1.6) geupload kan je die eens kijken heb die afgelopen 3 weken gevolgd... dextro doe ik alleen op trainingsdagen 2x30 gram.

dat komt dan alsnog met al die zooi niet genoeg kcal binnen krijgt. dus zelfs met rotzooi eten eet je nog te weinigik eet soms een hoop rotzooi op een dag en sta toch nog op 7%
inb4 69kg

Ha, klinkt als mijn cheatdag. Bende eten en alsnog niet boven je onderhoud komen.dat komt dan alsnog met al die zooi niet genoeg kcal binnen krijgt. dus zelfs met rotzooi eten eet je nog te weinig![]()

Waarom gebruik je kwark als eiwitbron?
whey of kip is toch niet zo duur?? 5€/kg voor kip (ingevroren)
Edit: of vis, kost ook amper iets (ingevroren)
dat komt dan alsnog met al die zooi niet genoeg kcal binnen krijgt. dus zelfs met rotzooi eten eet je nog te weinig![]()
Bleghhhhhh hele dag alleen maar tonijn uit blik gezienstomme cut

wel zelf olijfolie bij gedaan, ben je nu mad op me?water(poloer)wel zelf olijfolie bij gedaan, ben je nu mad op me?