suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
karma van Eleturtlephant:"En jij bent een domme mocro met een grote mond, ook een typisch gevalletjeu mad bro? "
etelurthephant phaggot lvl over 9000. je noemt iemand een domme mocro en je zegt erbij "no hard feelings tho" dus je mag hem wel ookal scheld je hem uit? nogmaals mag jij niet echt over dom zijn spreken
No hard feelings tho was sarcasm
En nja of ik dom ben of niet zal blijken als ik volgend jaar naar unief ga hé

jij bent blijkbaar boos aangezien je hard feelings hebt tegenover mij.Lololol wist dat je het hier zou zetten.
Ja jij zegt je mening over mij dus ik de mijne over jou.
No hard feelings tho (sarcasm)
jij bent blijkbaar boos aangezien je hard feelings hebt tegenover mij.
Verder wil ik graag benadrukken dat ik mensen behandel hoe zij zich gedragen. Geen respect geven = ook niet krijgen.
ja zo was ik ook altijd toen ik 16 wasEerste contact dat ik met jou maakte was door op je pic te reageren dat je een net fysiek had als ik me niet vergis. Verder niet echt iets verkeerd gezegd.
& niet boos, maak me niet druk om een forum. Als jij iets zegt over mij zeg ik gewoon graag iets terug.
Heb ik ook al vaker gehoord.Heb onlangs gehoord dat onderwijs in België wel moeilijker is dan in Nederland. Kan best verkeerd zijn hoor. Waarom altijd ons belgenlandje kleineren?![]()
No hard feelings tho was sarcasm
En nja of ik dom ben of niet zal blijken als ik volgend jaar naar unief ga hé

Maat, ik ga in september ook uni beginnen. Dat wordt wat.
Ben zo lui als wat. Maar ik ga het halen, dat moet gewoon.
Uni is relaxed, volg al bijna 2 1/2 jaar geen college's meer (voelt srs alsof ik al 2 1/2 jaar soort van vakantie heb)
Als je lui bent is de uni echt 'n uitkomst: 6 weken niksen, weekje leren, dan tentamenweek, repeat.