MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

karma van Eleturtlephant:"En jij bent een domme mocro met een grote mond, ook een typisch gevalletje :) u mad bro? "

karma van Eleturtlephant:"En jij bent een domme mocro met een grote mond, ook een typisch gevalletje :) u mad bro? "

Lololol wist dat je het hier zou zetten.
Ja jij zegt je mening over mij dus ik de mijne over jou.
No hard feelings tho (sarcasm)

Laatst bewerkt:
etelurthephant phaggot lvl over 9000. je noemt iemand een domme mocro en je zegt erbij "no hard feelings tho" dus je mag hem wel ookal scheld je hem uit? nogmaals mag jij niet echt over dom zijn spreken

etelurthephant phaggot lvl over 9000. je noemt iemand een domme mocro en je zegt erbij "no hard feelings tho" dus je mag hem wel ookal scheld je hem uit? nogmaals mag jij niet echt over dom zijn spreken

No hard feelings tho was sarcasm

En nja of ik dom ben of niet zal blijken als ik volgend jaar naar unief ga hé

ja in belgië :roflol:

Lololol wist dat je het hier zou zetten.
Ja jij zegt je mening over mij dus ik de mijne over jou.
No hard feelings tho (sarcasm)
jij bent blijkbaar boos aangezien je hard feelings hebt tegenover mij.
Verder wil ik graag benadrukken dat ik mensen behandel hoe zij zich gedragen. Geen respect geven = ook niet krijgen.

jij bent blijkbaar boos aangezien je hard feelings hebt tegenover mij.
Verder wil ik graag benadrukken dat ik mensen behandel hoe zij zich gedragen. Geen respect geven = ook niet krijgen.

Eerste contact dat ik met jou maakte was door op je pic te reageren dat je een net fysiek had als ik me niet vergis. Verder niet echt iets verkeerd gezegd.
& niet boos, maak me niet druk om een forum. Als jij iets zegt over mij zeg ik gewoon graag iets terug.

Eerste contact dat ik met jou maakte was door op je pic te reageren dat je een net fysiek had als ik me niet vergis. Verder niet echt iets verkeerd gezegd.
& niet boos, maak me niet druk om een forum. Als jij iets zegt over mij zeg ik gewoon graag iets terug.
ja zo was ik ook altijd toen ik 16 was :p

en ja het onderwijs in belgië is beter dan in NL

Wat een heerlijke dagen heb ik de laatste week gehad :)

Maat, ik ga in september ook uni beginnen. Dat wordt wat. :o
Ben zo lui als wat. Maar ik ga het halen, dat moet gewoon.

Uni is relaxed, volg al bijna 2 1/2 jaar geen college's meer (voelt srs alsof ik al 2 1/2 jaar soort van vakantie heb)

Als je lui bent is de uni echt 'n uitkomst: 6 weken niksen, weekje leren, dan tentamenweek, repeat.

Uni is relaxed, volg al bijna 2 1/2 jaar geen college's meer (voelt srs alsof ik al 2 1/2 jaar soort van vakantie heb)

Als je lui bent is de uni echt 'n uitkomst: 6 weken niksen, weekje leren, dan tentamenweek, repeat.

Ik hoop het man, ik hoop het. Leer opzich redelijk makkelijk, maar heb toch idee dat ik er echt aan moet gaan trekken. Zal ook erg verschillen per opleiding, zelf ga ik gezondheidswetenschappen doen en voor zover ik weet zijn dat toch de lastigere opleidingen, samen met de technische studies.

Maar we gaan het zien, ben echt benieuwd. En eerlijk gezegd heb ik er wel zin in, want ben dit tussenjaartje helemaal zat. 5 dagen per week avondwerk en vooral het elke dag overdag geen fl**ker te doen hebben is echt killing. Je hebt ook het gevoel dat je jezelf gewoonweg niet ontwikkelt. :)

2 scoops no-xplode2.0 cum at me epic workout

Terug
Naar boven