XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hbo opgeleiden zijn in werkveld meer gewild, zijn goedkoper en kunnen bijna zelfde werk dus als universitaire student.

ligt natuurlijk wel beetje aan welke studie je doet.

Wat een gelul, HBO is tegenwoordig het nieuwe MBO, iedereen doet het.

leuke dag vandaag, wat punten terug. van 9 naar 0 onvoldoendes. come at me kapot middelbaar onderwijs

Wat een gelul, HBO is tegenwoordig het nieuwe MBO, iedereen doet het.

als iedereen mbo en hbo doet, wie doet er dan universiteit, en wie doet er dan hbo en wie doet er dan mbo

philosoraptor.jpg

hbo is geen studie

Morgen lekker naar een kuuroord:) heb ik wel verdient:D

nee, ik ga srs 1x per half jaar(voor BB, spieren ontspannen etc), alleen je mag daar geen zwembroek aan... gewoon een handoek met niks eronder??? doe altijd stiekem zo'n speedo eronder voor de zekerheid:(:(:( mijn 1e keer daar viel mijn handoek eraf tijdens massage, dus nu altijd stiekem nog iets eronder

nee, ik ga srs 1x per half jaar(voor BB, spieren ontspannen etc), alleen je mag daar geen zwembroek aan... gewoon een handoek met niks eronder??? doe altijd stiekem zo'n speedo eronder voor de zekerheid:(:(:( mijn 1e keer daar viel mijn handoek eraf tijdens massage, dus nu altijd stiekem nog iets eronder

Je lult even goed als dat je pokert. Misschien werkt je fysiotherapeute wel in dat kuuroord???

al die onzin van hoody kan je toch niet meer serieus nemen man

Doe eens lief tegen hoody. Hij is 1 van de members waar ik altijd om kan lache.

Terug
Naar boven