- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
thnx brah
jelly op je grote handen
srs jelly

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hbo opgeleiden zijn in werkveld meer gewild, zijn goedkoper en kunnen bijna zelfde werk dus als universitaire student.
ligt natuurlijk wel beetje aan welke studie je doet.
Wat een gelul, HBO is tegenwoordig het nieuwe MBO, iedereen doet het.
Gedeeltelijk eens.
Zit veel verschil in per opleiding.
Sommige opleidingen gaan werkelijk nergens over zo easy en sommige zijn toch wel pittig.
goede argumenten ook. ik zeg ook dat het per studie verschilt , ga maar studie HBO-rechten doen die is echt niet makkelijk hoor.Wat een gelul, HBO is tegenwoordig het nieuwe MBO, iedereen doet het.
Wat een gelul, HBO is tegenwoordig het nieuwe MBO, iedereen doet het.
Ik vond het een vrij aardige opleiding inderdaad. Ik moest zowaar nadenkengoede argumenten ook. ik zeg ook dat het per studie verschilt , ga maar studie HBO-rechten doen die is echt niet makkelijk hoor.
k*tecto.

goede argumenten ook. ik zeg ook dat het per studie verschilt , ga maar studie HBO-rechten doen die is echt niet makkelijk hoor.
k*tecto.

Morgen lekker naar een kuuroordheb ik wel verdient
![]()
![]()
doe altijd stiekem zo'n speedo eronder voor de zekerheid

mijn 1e keer daar viel mijn handoek eraf tijdens massage, dus nu altijd stiekem nog iets eronderMorgen lekker naar een kuuroordheb ik wel verdient
![]()
nee, ik ga srs 1x per half jaar(voor BB, spieren ontspannen etc), alleen je mag daar geen zwembroek aan... gewoon een handoek met niks eronderdoe altijd stiekem zo'n speedo eronder voor de zekerheid
mijn 1e keer daar viel mijn handoek eraf tijdens massage, dus nu altijd stiekem nog iets eronder

![]()
Welke onzin?al die onzin van hoody kan je toch niet meer serieus nemen man