MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

goede argumenten ook. ik zeg ook dat het per studie verschilt , ga maar studie HBO-rechten doen die is echt niet makkelijk hoor.

k*tecto.

Haha suwardi is de laatste tijd lekker op dreef :D

OT: lekker getraind en kort gepraat met een squattende chick in de gym :)

Laatst bewerkt:
ja man lekker spuiten in me kont:D
men vriendin trekt me iedere dag af:D:D:D

Je lult even goed als dat je pokert. Misschien werkt je fysiotherapeute wel in dat kuuroord???

Ik (kuur) lul niet, Pokerstars stuurt alle uitslagen naar mijn msn als bewijs:

qmymup.png

Alstu.

Mijn vriendin dit weekend: toen we gisteren op bed lagen en ik voelde aan je borst, dacht ik toch even wow. Aaaaawh yeah :D

is het srs zo moeilijk voor jou om mij een compliment te geven:rolleyes: had beter van je verwacht:(

het is moeilijk zoniet onmogelijk voor mij iemand een (gemeend) compliment te geven, dus troost je.

tegelijkertijd vind ik er ook niks aan.

het is moeilijk zoniet onmogelijk voor mij iemand een (gemeend) compliment te geven, dus troost je.

tegelijkertijd vind ik er ook niks aan.

Aghja, jij bent tenminste eerlijk en oprecht, heb liever zo'n persoon dan iemand die 24/7 een poppenkast opzet met fake gelach etc.

goede argumenten ook. ik zeg ook dat het per studie verschilt , ga maar studie HBO-rechten doen die is echt niet makkelijk hoor.

k*tecto.

Technische hbo studies zijn Ok, maar 90% vd mensen doet iets als commerciele economie waar je geen hol aan hebt. En rechten op universitair niveau > hbo niveau. Vanwaar de haat op mijn persoontje? Ik ben een lieve knul en hoeft niet bejegend te worden met k*t ecto.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Technische hbo studies zijn Ok, maar 90% vd mensen doet iets als commerciele economie waar je geen hol aan hebt. En rechten op universitair niveau > hbo niveau. Vanwaar de haat op mijn persoontje? Ik ben een lieve knul en hoeft niet bejegend te worden met k*t ecto.
ok

Terug
Naar boven