- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 17%
Technische hbo studies zijn Ok, maar 90% vd mensen doet iets als commerciele economie waar je geen hol aan hebt. En rechten op universitair niveau > hbo niveau. Vanwaar de haat op mijn persoontje? Ik ben een lieve knul en hoeft niet bejegend te worden met k*t ecto.
de reden dat je haat reacties krijgt is omdat je hbo neerzet als iets voor debielen..
niemand zal je tegenspreken dat een gemiddelde studie op een universiteit moeilijker is wat betreft complexiteit en hoeveelheid theorie.
maar dat mensen hbo doen betekent niet altijd dat ze minder slim zijn dan universitaire studenten. zo zijn veel universitaire studies meer gericht op theoretische kennis en onderzoeksvaardigheden, terwijl veel hbo studies meer gericht zijn op een balans tussen theorie en het toepassen van die theorie op problemen/opdrachten die in de beroeps praktijk veel voorkomen.
het is dus een heel andere invalshoek, het is maar net welke invalshoek je prefereert en wat voor soort werk je later wil verichten. ik vind het dus iets te kort door de bocht om te zeggen
uni > hbo

vanaf week 3 of 4 ga je het ECHT merken
Wat the hell moet ik me daar nu weeer bij voorstellen?