MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Technische hbo studies zijn Ok, maar 90% vd mensen doet iets als commerciele economie waar je geen hol aan hebt. En rechten op universitair niveau > hbo niveau. Vanwaar de haat op mijn persoontje? Ik ben een lieve knul en hoeft niet bejegend te worden met k*t ecto.

de reden dat je haat reacties krijgt is omdat je hbo neerzet als iets voor debielen..

niemand zal je tegenspreken dat een gemiddelde studie op een universiteit moeilijker is wat betreft complexiteit en hoeveelheid theorie.

maar dat mensen hbo doen betekent niet altijd dat ze minder slim zijn dan universitaire studenten. zo zijn veel universitaire studies meer gericht op theoretische kennis en onderzoeksvaardigheden, terwijl veel hbo studies meer gericht zijn op een balans tussen theorie en het toepassen van die theorie op problemen/opdrachten die in de beroeps praktijk veel voorkomen.

het is dus een heel andere invalshoek, het is maar net welke invalshoek je prefereert en wat voor soort werk je later wil verichten. ik vind het dus iets te kort door de bocht om te zeggen
uni > hbo

uni > hbo

hbo < uni

fmtnwi.gif

jatog

Was ook niet mijn lievelingsvak destijds, al moet ik zeggen dat het van de niet-core-informatica vakken nog een van de minst erge was.

met core-informatica vakken bedoel je voornamelijk programmeer-technische vakken ?

ik vond logica best wel een k*t vak, wat was in jouw oge een eerger niet-core informatica vak dan ?

met core-informatica vakken bedoel je voornamelijk programmeer-technische vakken ?

ik vond logica best wel een k*t vak, wat was in jouw oge een eerger niet-core informatica vak dan ?

Architectuur & computerorganisatie, programmeren idd, databases, datastructuren, compilerbouw, beetje dat straatje.

Ergste niet-core-informatica vak vond ik stochastiek en statistisch redeneren. En eigenlijk ook programma algebra, ze kunnen zoveel lullen als ze willen, maar ik blijf het gewoon 'n onzin vak vinden wat niets met informatica te maken heeft (enkele docenten waren dit eens met me en het vak stond ook al ter discussie of het in het curriculum moest blijven, volgens mij is ie er volgend jaar ook uitgeknald).

Lineaire algebra vond ik in 't begin echt 'n neukvak, maar later toen 't kwartje 'n beetje viel vond ik het best wel ok eigenlijk :)

Laatst bewerkt:
Lekker eten voor de prijs van 2 Porsches Cayenne in Saint tropez:roflol:

My Bday :banana:

Vannacht weer ernstige coïtus dromen gehad waarschijnlijk door intimidate.
Ben ook ernstig geil, word behoorlijk leip van mij zelf:o

Vannacht weer ernstige coïtus dromen gehad waarschijnlijk door intimidate.
Ben ook ernstig geil, word behoorlijk leip van mij zelf:o

Z1000! hoe gaat intimidate ben je er blij mee? werkte het bij jou ook al vanaf dag 1? zit nu op dag 5 denk ik, gaat nogsteeds goed:) ik slaap ook zo veel beter

Z1000! hoe gaat intimidate ben je er blij mee? werkte het bij jou ook al vanaf dag 1? zit nu op dag 5 denk ik, gaat nogsteeds goed:) ik slaap ook zo veel beter

Ja srs goed. Precies wat jij zei.

Ik slaap super goed. En word gewoon vroeg wakker. Vandaag half 8 wakker ( normaal pas rond 11e als ik er niet uit hoeft).
Veel energieker.
Al 2 nachten op rij, coïtus dreams.
En ben best erg geil:o

En erg veel zin om te trainen.

Ja srs goed. Precies wat jij zei.

Ik slaap super goed. En word gewoon vroeg wakker. Vandaag half 8 wakker ( normaal pas rond 11e als ik er niet uit hoeft).
Veel energieker.
Al 2 nachten op rij, coïtus dreams.
En ben best erg geil:o

En erg veel zin om te trainen.

Told you bro, en het word iedere dag beter:D vanaf week 3 of 4 ga je het ECHT merken:D

Intimidate??? Wat the hell moet ik me daar nu weeer bij voorstellen?

Was aan het kakken op de plee en dan begin ik altijd enorm hard na te denken over het leven en eigenlijk.. het leven is echt mooi. :)

edit : + ik heb coïtus gehad met Jwoww in een heel erg lange droom. **** yea!

Was aan het kakken op de plee en dan begin ik altijd enorm hard na te denken over het leven en eigenlijk.. het leven is echt mooi. :)

Kakken geeft je een dopamine boost, dus alles waarover je op dat moment denkt is mooi:D zelfs als je de achterkant van je zeep tube aan het lezen bent:D

Terug
Naar boven