AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Iemand die me kan helpen met die poker quiz?

jongens zo gaan jullie er echt geen geld aan verdienen :roflol: als je een beetje verstand hebt en winst wil maken moet je die quiz blind kunnen doen

jongens zo gaan jullie er echt geen geld aan verdienen :roflol: als je een beetje verstand hebt en winst wil maken moet je die quiz blind kunnen doen

2/20: Je hebt voor de flop geraised met aas vrouw en een tegenstander is meegegaan. De flop brengt vrouw, acht, tien, van verschillende kleur. Je tegenstander is voor jou aan de beurt en bet. Wat doe je?

nou?

ja wat speel je in die quiz dan, shortstack? als het shortstack is is het of een raise of all in, denk all in

mij mid en bigstack is het denk ik een raise, maarja als je niet eens weet met welke srategie je die quiz doet dan zal je er wel niet veel van bakken ben ik bang

Morgen naar Eastside Performance -Nijmegen. Lekker trainen met wat bekenden!:)

2ywtgmr.jpg

Eindelijk xD

Laatst bewerkt:
sinds 2 weken weer aan het knallen, na een break van 2 maand (ben nog niet terug op niveau:().
Trainingstijd is 1 jaar en 8 maand.

2chkrk2.png

Nice calves.

Laatst bewerkt:
Echt ziek Hoody in die tijd. Maar natty, no waaaai.

Als je schouders, borst, armen etc vergelijkt ze je een groot verschil, ik heb geen tan trouwens, was toen gewoon ****ing wit :D Daarnaast, ben net weer met trainen begonnen na een 2 maand break

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 12:01 ----------

Marcel:(:(:(
en hoeveel kg BW verschil ?

Terug
Naar boven