AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nice karmaberichtje.:)

Ik heb 3 ballonnen onder mijn bureau

uploadfromtaptalk1339327329574.jpg

De zon. Zo lekker even naar buiten.

Gisteren reactie van een klasgenoot die ik 4 jaar niet had gezien, was dik aan het mirre. :D:p

Gisteren reactie van een klasgenoot die ik 4 jaar niet had gezien, was dik aan het mirre. :D:p
Grinnik.. Heerlijk he?

Ik heb gisteren ook weer een aantal oversized oude klasgenootjes/bekenden gezien. Dat waren 'vroeger' de popi jopie's. :D Ik kan daar zo van genieten.
Ze hebben ook een kind maar het figuur is er niet beter van geworden + ingekakt en dood en dood saai. Heerlijk.

strijders

11 dagen aan het cutten nu

zie log voor resultaat tot nu toe, ziet u 4,2kg verschil ?

Grinnik.. Heerlijk he?

Ik heb gisteren ook weer een aantal oversized oude klasgenootjes/bekenden gezien. Dat waren 'vroeger' de popi jopie's. :D Ik kan daar zo van genieten.
Ze hebben ook een kind maar het figuur is er niet beter van geworden + ingekakt en dood en dood saai. Heerlijk.

Whaha jij bent altijd wel enorm bezig met het beoordelen van andere mensen en komt dan standaard tot de conclusie dat hun doodsaai zijn. Hoe weet je dat nu vraag ik me dan af? En wat maakt jou nou zo speciaal om dat over hun te zeggen?

Grinnik.. Heerlijk he?

Kerel zo van ja vroeger was je dik en nu oppeens dit jonge, zwaar respect. Geweldig zon reactie toch.:D:p meteen daarna vroeg die wat ik gebruikte.:rolleyes::p was wel lelijk ik zei tegen hem, train je ook ..:o

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:40 ----------

Whaha jij bent altijd wel enorm bezig met het beoordelen van andere mensen en komt dan standaard tot de conclusie dat hun doodsaai zijn. Hoe weet je dat nu vraag ik me dan af? En wat maakt jou nou zo speciaal om dat over hun te zeggen?

Haar figuur wel eens gezien?!?!?!:mad:

ofniet, misschien hebben ze wel een goede baan en lachen zij jouw uit daarmee. beetje zielig om je beter te voelen door problemen van anderen

angry coïtus na NL-DEN

weet jij nou echt niet hoe vrouwen zijn?:roflol: Dat kan je hun toch niet kwalijk nemen man..:roflol: vrouwen HOUDEN ervan om elkaar te vergelijken met anderen.

ofniet, misschien hebben ze wel een goede baan en lachen zij jouw uit daarmee. beetje zielig om je beter te voelen door problemen van anderen

Rob P heeft gelijk.
Wat maakt je omgeving nou uit. Wie ben jij om te bordelen. Als die mensen gelukkig zijn prima toch.

2 X chromosomen

Terug
Naar boven