suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
oke op zich wel baas op je 18e een sleeve/chest met wat massa erbij.jup, heb al meer als een half jaar mn rijbewijs van mn auto![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke op zich wel baas op je 18e een sleeve/chest met wat massa erbij.jup, heb al meer als een half jaar mn rijbewijs van mn auto![]()
oke op zich wel baas op je 18e een sleeve/chest met wat massa erbij.

hm, qua voetbal nee
alleen krijgt iedereen altijd zn slechte zin dan, hoe beter nederland het doet hoe meer leuke avonden ik ga krijgen

En daarna verder groeien en dat het helemaal disproportioneel uitrektoke op zich wel baas op je 18e een sleeve/chest met wat massa erbij.

Grinnik.. Heerlijk he?Gisteren reactie van een klasgenoot die ik 4 jaar niet had gezien, was dik aan het mirre.![]()
Ik kan daar zo van genieten.Verschil? Je hoofd ziet er nog even raar uit hoorstrijders
11 dagen aan het cutten nu
zie log voor resultaat tot nu toe, ziet u 4,2kg verschil ?

Grinnik.. Heerlijk he?
Ik heb gisteren ook weer een aantal oversized oude klasgenootjes/bekenden gezien. Dat waren 'vroeger' de popi jopie's.Ik kan daar zo van genieten.
Ze hebben ook een kind maar het figuur is er niet beter van geworden + ingekakt en dood en dood saai. Heerlijk.
Grinnik.. Heerlijk he?
Ik heb gisteren ook weer een aantal oversized oude klasgenootjes/bekenden gezien. Dat waren 'vroeger' de popi jopie's.Ik kan daar zo van genieten.
Ze hebben ook een kind maar het figuur is er niet beter van geworden + ingekakt en dood en dood saai. Heerlijk.

meteen daarna vroeg die wat ik gebruikte.
was wel lelijk ik zei tegen hem, train je ook ..
Whaha jij bent altijd wel enorm bezig met het beoordelen van andere mensen en komt dan standaard tot de conclusie dat hun doodsaai zijn. Hoe weet je dat nu vraag ik me dan af? En wat maakt jou nou zo speciaal om dat over hun te zeggen?

Whaha jij bent altijd wel enorm bezig met het beoordelen van andere mensen en komt dan standaard tot de conclusie dat hun doodsaai zijn. Hoe weet je dat nu vraag ik me dan af? En wat maakt jou nou zo speciaal om dat over hun te zeggen?
Dat kan je hun toch niet kwalijk nemen man..
vrouwen HOUDEN ervan om elkaar te vergelijken met anderen.ofniet, misschien hebben ze wel een goede baan en lachen zij jouw uit daarmee. beetje zielig om je beter te voelen door problemen van anderen
2 X chromosomenWhaha jij bent altijd wel enorm bezig met het beoordelen van andere mensen en komt dan standaard tot de conclusie dat hun doodsaai zijn. Hoe weet je dat nu vraag ik me dan af? En wat maakt jou nou zo speciaal om dat over hun te zeggen?