- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Kwam waarschijnlijk door haar gezelschap! Gisteren had hij getraind op noxipro, vandaag nietEen vrouw van uitersten, gisteren heel slecht, nu heel goed![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam waarschijnlijk door haar gezelschap! Gisteren had hij getraind op noxipro, vandaag nietEen vrouw van uitersten, gisteren heel slecht, nu heel goed![]()

Kwam waarschijnlijk door haar gezelschap! Gisteren had hij getraind op noxipro, vandaag niet![]()
snap hem 
Vette pech voor de kabouters.. I'm happy vanavond.

Kabouters?

nicevandaag gewoon een mini BBQ gefixt, onder ons parasol
terwijl t regende lekker gegeten nvan wat verse kipfilet, tilapia , en wat groente er bij..
niet t ideale weer er voor, maar toch genoten
hehe ook wel eens gedaan, nice man.vandaag gewoon een mini BBQ gefixt, onder ons parasol
terwijl t regende lekker gegeten nvan wat verse kipfilet, tilapia , en wat groente er bij..
niet t ideale weer er voor, maar toch genoten
hehe ook wel eens gedaan, nice man.
OT: Ik heb nog steeds me hosselskills daarnet ff een meisje lekker nat gemaakt wel jammer dat ze ongesteld was.
anders had je m effe meteen dr in kunnen floepenik nodig er ergens volgende week bij mij thuis uit dan blijft ze bij me slagen dan ga ik er ff hard gevenlastiganders had je m effe meteen dr in kunnen floepen

Eerst werd ik gsk van de geilheid van de g.
Heb afgesproke met een meisje die ik vroeger leuk vond. Het was toen helaas op een rare manier misgelopen.

Het is een beetje een onzeker soms raar meisje.
Ze was een collega van mij. EN ik werkte in een restaurant waar veel werd geroddeld. Zij ging toen 2 maanden na Afrika. En ze hoor de dat ik zat te flirte en te neuke met andere collega's.
Ik zat wel te fokke met een paar wijfe, maar srs daar zou je hond nog van aftrappe.
Toen vond ze mij een kl***zak![]()