XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vandaag gewoon een mini BBQ gefixt, onder ons parasol :D
terwijl t regende lekker gegeten nvan wat verse kipfilet, tilapia , en wat groente er bij..
niet t ideale weer er voor, maar toch genoten

Oudste record was 5x90 kg parallel squat (tot failure).
Techniek omgegooit, 5x75 kg squats onder parallel (niet tot failure).
Paar weken breathing style squats gedaan (laatste keer 20x70 kg)

Vandaag:
Squats 5 reps:
20-40-50-60-70-80-90-95 kg
3x100 kg!!
Onder parallel.

BLIJ!!!

Vandaag( over12/13uur) komt het moment waark na toe heb geleefd; chips,brood,koekjes en shoarma allemaal in 1x hah mega cheatmeal na een week van <50khd per dag

vandaag gewoon een mini BBQ gefixt, onder ons parasol :D
terwijl t regende lekker gegeten nvan wat verse kipfilet, tilapia , en wat groente er bij..
niet t ideale weer er voor, maar toch genoten
hehe ook wel eens gedaan, nice man.

OT: Ik heb nog steeds me hosselskills daarnet ff een meisje lekker nat gemaakt wel jammer dat ze ongesteld was.

Eerst werd ik gsk van de geilheid van de g.
Heb afgesproke met een meisje die ik vroeger leuk vond. Het was toen helaas op een rare manier misgelopen.

Dat Engeland heeft gewonnen:)

stage geld binnen :D

hoe was het misgelopen dan? wat was er gebeurt

Het is een beetje een onzeker soms raar meisje.

Ze was een collega van mij. EN ik werkte in een restaurant waar veel werd geroddeld. Zij ging toen 2 maanden na Afrika. En ze hoor de dat ik zat te flirte en te neuke met andere collega's.
Ik zat wel te fokke met een paar wijfe, maar srs daar zou je hond nog van aftrappe.
Toen vond ze mij een kl***zak:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Het is een beetje een onzeker soms raar meisje.

Ze was een collega van mij. EN ik werkte in een restaurant waar veel werd geroddeld. Zij ging toen 2 maanden na Afrika. En ze hoor de dat ik zat te flirte en te neuke met andere collega's.
Ik zat wel te fokke met een paar wijfe, maar srs daar zou je hond nog van aftrappe.
Toen vond ze mij een kl***zak:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Ik kan haar geen ongelijk geven:(:(:(:(

Terug
Naar boven