AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het is een beetje een onzeker soms raar meisje.

Ze was een collega van mij. EN ik werkte in een restaurant waar veel werd geroddeld. Zij ging toen 2 maanden na Afrika. En ze hoor de dat ik zat te flirte en te neuke met andere collega's.
Ik zat wel te fokke met een paar wijfe, maar srs daar zou je hond nog van aftrappe.
Toen vond ze mij een kl***zak:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

In Afrika heeft zij ook een paar negerlullen erin gehad:o:o

Dump op de wc. gvd zeg!

Fuarck wat een zwaar lekkere training gehad ... voelde me echt superman ... dex halve pil en maximize intense gebruikt ...

Net die PWO van Ronnie Coleman genomen 'myo blitz' op een redelijk nuchtere maag. Was niet te zuipen maar ben benieuwd of ik zo een lekkere knaltraining neer ga zetten.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 13:44 ----------

Haha, toen ik die pwo sample + een zakje testogen XR binnenkreeg van Ronnie. M'n moeder las 'testogen' wat is dat? Dat is rommel of niet? Ik: ja dat is rommel. Jaa dat is hormoonspul of niet? Moeke dacht dat het AAS waren ofzo :D

Edit: damn ik zie nu dat bij bodylab zo'n potje myo blitz €38,- voor 240 gram kost. Dus voor 500 gram bijna €80,- damn... Mag wel goed spul wezen dan.

Laatst bewerkt:
Net die PWO van Ronnie Coleman genomen 'myo blitz' op een redelijk nuchtere maag. Was niet te zuipen maar ben benieuwd of ik zo een lekkere knaltraining neer ga zetten.

Haha, toen ik die pwo sample + een zakje testogen XR binnenkreeg van Ronnie. M'n moeder las 'testogen' wat is dat? Dat is rommel of niet? Ik: ja dat is rommel. Jaa dat is hormoonspul of niet? Moeke dacht dat het AAS waren ofzo :D

Edit: damn ik zie nu dat bij bodylab zo'n potje myo blitz €38,- voor 240 gram kost. Dus voor 500 gram bijna €80,- damn... Mag wel goed spul wezen dan.

Heb ze ook binnen gehad ... voelde er weinig van .. helaas niet mijn product

Bf heeft hem in de aanbieding nu voor 32 euro

Wat is goeie deo waarvan ik niet meer ga zweten?

Een soort van artikel afgeschreven over vitamines. Heb dit wel voor mijn plezier gedaan:D en is 11pagina's lang! Juist nog de opmaak doen en het is volledig af:o

Oke raar uit te leggen maar ik vind me Myoblitz ook goed te teren :D

Alleen die smaken ( Fruit Punch & Watermelon ) zijn niet echt mijn ding...

Moet denk maar ff een brief aan Dhr. Coleman gaan sturen dat ze Myoblitz ook maken in Sinasappelsmaak :D:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:38 ----------

Oke suc6 broski :thumbs:

Ga je nog een logje starten?

Thanks bro! Geen idee of ik een apart logje daarvoor ga openen.

Hoop dat je veel referenties hebt. :)

Niet genoeg en zou er meer in mijn tekst moeten proberen naar te verwijzen!:( Zal proberen hier en daar wat extra er bij te zetten maar zal niet simpel zijn. Bronnen zijn natuurlijk wel vermeld maar das niet hetzelfde:rolleyes:

Niet genoeg en zou er meer in mijn tekst moeten proberen naar te verwijzen!:( Zal proberen hier en daar wat extra er bij te zetten maar zal niet simpel zijn. Bronnen zijn natuurlijk wel vermeld maar das niet hetzelfde:rolleyes:

Gewoon gelijk tijdens het schrijven bronnen erin zetten, is voor jezelf ook makkelijker naderhand.

Terug
Naar boven