AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vanavond wokken!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

homo's :roflol:

Daarnet bijna gevochten met een marokkaan:roflol:

Altijd tof als mensen de helft van hun verhaal zeggen ... ;)
zat met mijn pa in de auto, we werden afgesneden, die marokkaan stak middel vinger op en stapt uit, mijn vader stapt ook uit, hij deed stoer enz tegen mijn vader dus ik stapte uit, hij trok helemaal bleek en liep weer terug naar zijn auto:roflol:

zat met mijn pa in de auto, we werden afgesneden, die marokkaan stak middel vinger op en stapt uit, mijn vader stapt ook uit, hij deed stoer enz tegen mijn vader dus ik stapte uit, hij trok helemaal bleek en liep weer terug naar zijn auto:roflol:

Stuur mij je profile pic eens in het groot ,volgens mij ben je fuark groot!!!

Hoody ****ing alphabearrrr

srs zou ook niet willen vechten met jou, gemiddelde dbb'er past 10 keer in jou

Problem dbb'ers?

Eigenlijk moeten we ook een balkje (net als bij karma) creeren om te zien wie de meeste E-fame heeft!

Yeahh buddy

030410-jerking-off-arm.jpg

Dat is echt goor man!:barf:

• Like
Waarderingen: kix
Eigenlijk moeten we ook een balkje (net als bij karma) creeren om te zien wie de meeste E-fame heeft!

Mwa geen zin om de e-hero uit te hangen hoor, dit was echt gebeurt en moest het even kwijt. Verder deed ik ook niet stoer ofzo, ik zei gewoon rustig tegen hem dat hij zich volwassen moest gedragen(hij was rond de 25), als jouw vader bedreigt wordt kom jij ook voor hem op, al had hij zeker zijn broek ondergescheten als jij het was;)

Oranje .. wat een lachertje :P

Terug
Naar boven