- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd tof als mensen de helft van hun verhaal zeggen ...

zat met mijn pa in de auto, we werden afgesneden, die marokkaan stak middel vinger op en stapt uit, mijn vader stapt ook uit, hij deed stoer enz tegen mijn vader dus ik stapte uit, hij trok helemaal bleek en liep weer terug naar zijn autoAltijd tof als mensen de helft van hun verhaal zeggen ...![]()

zat met mijn pa in de auto, we werden afgesneden, die marokkaan stak middel vinger op en stapt uit, mijn vader stapt ook uit, hij deed stoer enz tegen mijn vader dus ik stapte uit, hij trok helemaal bleek en liep weer terug naar zijn auto![]()
zat met mijn pa in de auto, we werden afgesneden, die marokkaan stak middel vinger op en stapt uit, mijn vader stapt ook uit, hij deed stoer enz tegen mijn vader dus ik stapte uit, hij trok helemaal bleek en liep weer terug naar zijn auto![]()
srs zou ook niet willen vechten met jou, gemiddelde dbb'er past 10 keer in jou
Problem dbb'ers?

fixedsrs zou ook niet willen vechten met jou, gemiddelde ik pas 10 keer in jou
Problem dbb'ers?
Eigenlijk moeten we ook een balkje (net als bij karma) creeren om te zien wie de meeste E-fame heeft!

Eigenlijk moeten we ook een balkje (net als bij karma) creeren om te zien wie de meeste E-fame heeft!