MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Niet zo druk maken vriend, moet zo denken; je kan er toch niks maar aan veranderen. Die stress is katabool als de pest.

8xlc38.jpg

wat een f**got

Het vooruitzicht om Ronaldo weer te zien :heart:

Net heerlijke training gehad. Complimenten van 3 verschillende personen :)

Geslaagd of gezakt. Snugger ben je niet dus ik denk gezakt

Aangezien hij mij citeert na mijn post over een goede training en complimenten, is het toch niet vreemd dat ik uit zijn post niet kan opmaken dat dat over school zou gaan. Zeker aangezien hij me daarover ook gewoon kan whatsappen.

Hoe zit het met jouw scholing Rob? Studeer je soms technische aardwetenschappen aan de universiteit?

Je loopt hier in dit topic van 4-7 te oreren over je uitslag. Waar the **** denk je dat hij naar vraagt.

Ik heb geen opleiding beste man. Ben op mijn 17e begonnen met werken als vuilnisman en werk nu inmiddels al 4 jaar in een staal fabriek.

Je loopt hier in dit topic van 4-7 te oreren over je uitslag. Waar the **** denk je dat hij naar vraagt.

Ik heb geen opleiding beste man. Ben op mijn 17e begonnen met werken als vuilnisman en werk nu inmiddels al 4 jaar in een staal fabriek.

Ik heb in dit topic alleen geantwoord op wat mensen mij vroegen.

No offence, maar ik vind niet dat jij mag oordelen over snugger zijn of niet. Denk dat jij over minder intelligentie en intellect beschikt dan ik.

Gelieve verder op andere mensen te kankeren.

Jij mag vinden wat je wilt. Iedereen in dit land mag zijn mening hebben, hoe debiel deze ook mag zijn. Als jij je mening nu al klaar hebt zegt het meer over jou dan over mij.

Ga je later als je agent bent ook zo tegen mensen praten? Ook dan zal je zakken voor je examen ben ik bang..

Ga je later als je agent bent ook zo tegen mensen praten? Ook dan zal je zakken voor je examen ben ik bang..

'later als ik agent ben'? Juist ja. Was ik nou net van plan. Weet niet waar je op doelt, maar blijf jij maar lekker in je staalfabriek.

Terug
Naar boven