MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bij ons op werk krijgt gewoon bijna iedereen net iets boven het minimumloon. Meeste zijn 16-19 en krijgen dus van 3,25 tot 4,80 ofzo. Dat is wel heel raar zeg?

Idd ik zou echt nooit werken voor 5 euro. Zelf tot 7 euro 50 vind ik heel weinig, vanaf dan valt het mee. Heb hier echt nog nooit iemand over zulke lage lonen horen praten

bestaat er een wie heeft mij gequote dan?

Ok, appart? Maar ik zit nog in mijn proefperiode dus zie wel. Mijn contract wordt in November verlengt of beëindigd. als je crewtrainer bent ofzo, en je bent 18 verdien je volgens mij iets van 7euro nog wat. Dat kon wel kloppen :p .

Idd ik zou echt nooit werken voor 5 euro. Zelf tot 7 euro 50 vind ik heel weinig, vanaf dan valt het mee. Heb hier echt nog nooit iemand over zulke lage lonen horen praten

haha dit, ik lach dan ook altijd mijn zusje uit die 4.60 verdiend per uur als 18jarige

brb fulltime werken en minder verdienen als ik met 16eu pw

Ok, appart? Maar ik zit nog in mijn proefperiode dus zie wel. Mijn contract wordt in November verlengt of beëindigd. als je crewtrainer bent ofzo, en je bent 18 verdien je volgens mij iets van 7euro nog wat. Dat kon wel kloppen :p .

Damn 7 euro nog zo weinig. Ik zou srs niet in de McDo gaan werken zijn als ze me maar 7 euro/uur zouden geven.

11 euries per uur als horeca medewerker op 22j.

Leuk genoeg voor bijbaantje. :P

damn jullie verdienen best veel. Als ik 't werk goed doe tegen augustus zet ik maar eens een brutale mond op :D .
Gelukkig zijn mijn managsters rond de 25 en 35 ofzo en mijn baas is een vent van 45 ofzo. Best wel chill zo. Maarja je hebt ook altijd van zo'n god gruwelijke zeik personen -.-

intouchables gekeken, was weer eens lang geleden dat ik een goed film had gezien zeg..

Laatst bewerkt:
Lol voor <10€ ga ik ook niet werken hoor.

11 euro nog wat als 22j .. maak wel zo'n 140/150 uur op maand basis

1650 is toch absoluut niet veel :rolleyes: Vind ik een absoluut minimum, voor minder ga ik niet werken. (als vast werk)

Ik heb allang door dat men in België veel meer verdient dan in Nederland. Heb vorig jaar nog (zwaar) vakantiewerk gedaan voor €3,91 netto per uur... :(

Ocharme :D maar hier ook meer belastingen ;)

Dus die rijke Nederlanders gaan expres net over de grens in België wonen zodat ze meer belasting mogen betalen? Volgens mij betalen ze in België juist een stuk minder ???

ot: Jeej nog maar 16 uur werken en ik kan weer uitslapen.

Gister mijn meisje personal coaching gegeven op de sportschool, motoriek is al prima in orde voorde oefeningen met losse dumbbells :D Gelijk wat andere snotneuzen geholpen, en ze luisteren zowaar!

Terug
Naar boven